Teaching mathematics in digital technology environment
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11320%2F17%3A10370847" target="_blank" >RIV/00216208:11320/17:10370847 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="http://home.pf.jcu.cz/~sbml/wp-content/uploads/Robova.pdf" target="_blank" >http://home.pf.jcu.cz/~sbml/wp-content/uploads/Robova.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Výuka matematiky v prostředí digitálních technologií
Original language description
Článek je věnován aktuálním problémům využívání digitálních technologií ve výuce matematiky, a to zejména na středoškolské úrovni. První část je zaměřena na roli učitele ve výuce podporované technologiemi a na jeho znalosti, které jsou nezbytné pro rozvíjení dovedností a vědomostí žáků v digitálním prostředí. Druhá část se zabývá integrací technologií z pohledu žákova učení s důrazem na rozvíjení žákovských vědomostí a kompetencí potřebných pro účelné využívání technologií v matematice. Součástí článku jsou konkrétní příklady integrace programu GeoGebra ilustrující uváděné jevy a problémy.
Czech name
Výuka matematiky v prostředí digitálních technologií
Czech description
Článek je věnován aktuálním problémům využívání digitálních technologií ve výuce matematiky, a to zejména na středoškolské úrovni. První část je zaměřena na roli učitele ve výuce podporované technologiemi a na jeho znalosti, které jsou nezbytné pro rozvíjení dovedností a vědomostí žáků v digitálním prostředí. Druhá část se zabývá integrací technologií z pohledu žákova učení s důrazem na rozvíjení žákovských vědomostí a kompetencí potřebných pro účelné využívání technologií v matematice. Součástí článku jsou konkrétní příklady integrace programu GeoGebra ilustrující uváděné jevy a problémy.
Classification
Type
J<sub>ost</sub> - Miscellaneous article in a specialist periodical
CEP classification
—
OECD FORD branch
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2017
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
South Bohemia Mathematical Letters
ISSN
1804-1450
e-ISSN
—
Volume of the periodical
25
Issue of the periodical within the volume
1
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
9
Pages from-to
87-95
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—