All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

RELATIONSHIP OF FACTORS AFFECTING THE QUALITY OF PHYSICS DEMONSTRATION EXPERIMENTS

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11320%2F24%3A10483957" target="_blank" >RIV/00216208:11320/24:10483957 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="https://capv.cz/wp-content/uploads/2024/08/CAPV_Sbornik-2024-fin.pdf" target="_blank" >https://capv.cz/wp-content/uploads/2024/08/CAPV_Sbornik-2024-fin.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    VZTAH FAKTORŮ OVLIVŇUJÍCÍCH KVALITU FYZIKÁLNÍCH DEMONSTRAČNÍCH EXPERIMENTŮ

  • Original language description

    Tento příspěvek popisuje video studii Demonstračních experimentů pro střední školy z pohledu aktérů relevantních ve fyzikálním vzdělávání - didaktiků fyziky, budoucích učitelů fyziky, SŠ učitelů fyziky a samotných SŠ studentů. Videozáznamy vystoupení jsou rozděleny na jednotlivé krátké experimentální úseky, které jsou zmíněnými skupinami posuzovatelů hodnoceny na připravených posuzovacích škálách.Výsledky ukazují, že celková vnímaná kvalita jednotlivých demonstračních experimentů je primárně ovlivněna atmosférou v posluchárně. Dalšími relevantními faktory je srozumitelnost lektorova projevu a názornost jednotlivých experimentů. Tyto tři faktory dohromady vysvětlují zhruba 85 % rozptylu v celkovém dojmu z těchto krátkých experimentálních úseků.

  • Czech name

    VZTAH FAKTORŮ OVLIVŇUJÍCÍCH KVALITU FYZIKÁLNÍCH DEMONSTRAČNÍCH EXPERIMENTŮ

  • Czech description

    Tento příspěvek popisuje video studii Demonstračních experimentů pro střední školy z pohledu aktérů relevantních ve fyzikálním vzdělávání - didaktiků fyziky, budoucích učitelů fyziky, SŠ učitelů fyziky a samotných SŠ studentů. Videozáznamy vystoupení jsou rozděleny na jednotlivé krátké experimentální úseky, které jsou zmíněnými skupinami posuzovatelů hodnoceny na připravených posuzovacích škálách.Výsledky ukazují, že celková vnímaná kvalita jednotlivých demonstračních experimentů je primárně ovlivněna atmosférou v posluchárně. Dalšími relevantními faktory je srozumitelnost lektorova projevu a názornost jednotlivých experimentů. Tyto tři faktory dohromady vysvětlují zhruba 85 % rozptylu v celkovém dojmu z těchto krátkých experimentálních úseků.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2024

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Sborník příspěvků z XXXII. výroční konference České asociace pedagogického výzkumu

  • ISBN

    978-80-7392-421-8

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    5

  • Pages from-to

    359-363

  • Publisher name

    MSD Brno

  • Place of publication

    Brno

  • Event location

    Praha

  • Event date

    Sep 10, 2024

  • Type of event by nationality

    CST - Celostátní akce

  • UT code for WoS article