The present situation and the new model of education of in-service teacher training
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F03%3A00008998" target="_blank" >RIV/00216208:11410/03:00008998 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Současný stav a nový model dalšího vzdělávání učitelů
Original language description
Studie vychází z resortního výzkumu Podpora práce učitelů , vymezuje terminologicky problematiku dalšího vzdělávání učitelů, klade otázku role státu v této oblasti.
Czech name
Současný stav a nový model dalšího vzdělávání učitelů
Czech description
Studie vychází z resortního výzkumu Podpora práce učitelů , vymezuje terminologicky problematiku dalšího vzdělávání učitelů, klade otázku role státu v této oblasti.
Classification
Type
J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
<a href="/en/project/LS20006" target="_blank" >LS20006: Suport of Work of Teachers</a><br>
Continuities
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Others
Publication year
2003
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Pedagogická orientace
ISSN
1211-4669
e-ISSN
—
Volume of the periodical
Neuveden
Issue of the periodical within the volume
1
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
6
Pages from-to
53-58
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—