Heterophony of discourses of Art Education
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F05%3A00110756" target="_blank" >RIV/00216208:11410/05:00110756 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Heterofonie diskursu současné výtvarné výchovy / Diskurs současné výtvarné výchovy jako prostor multidisciplinární komunikace
Original language description
Diskurs výtvarné výchovy je přirozeně mnohovstervnatý a hybridní. Kvalitativní výzkum ukazuje k mnoha úrovním, mezi nimiž dominuje diskurs umění. V současnosti je diskurs umění definován jako interdisciplinární pole v němž je rozpoznatelný vliv filosofie, vizuální sémantiky, poststrukturalismu, kulturní antropologie, psychoanalýzy , filmové teorie i gender studies. Konflikt mezi modernismem a postmodernismem je přenášen jak do teorie a praxe, tak i do sporů okolo konceptualizace kutikulárních dokumentů,především do koncepce výtvarné výchovy v oblasti Umění a Kultura RVP.
Czech name
Heterofonie diskursu současné výtvarné výchovy / Diskurs současné výtvarné výchovy jako prostor multidisciplinární komunikace
Czech description
Diskurs výtvarné výchovy je přirozeně mnohovstervnatý a hybridní. Kvalitativní výzkum ukazuje k mnoha úrovním, mezi nimiž dominuje diskurs umění. V současnosti je diskurs umění definován jako interdisciplinární pole v němž je rozpoznatelný vliv filosofie, vizuální sémantiky, poststrukturalismu, kulturní antropologie, psychoanalýzy , filmové teorie i gender studies. Konflikt mezi modernismem a postmodernismem je přenášen jak do teorie a praxe, tak i do sporů okolo konceptualizace kutikulárních dokumentů,především do koncepce výtvarné výchovy v oblasti Umění a Kultura RVP.
Classification
Type
C - Chapter in a specialist book
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2005
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Book/collection name
Multidisciplinární komunikace - problém a princip všeobecného vzdělávání
ISBN
80-7290-199-0
Number of pages of the result
19
Pages from-to
—
Number of pages of the book
519
Publisher name
Univerzita Karlova v Praze: Pedagogická fakulta
Place of publication
Praha
UT code for WoS chapter
—