Teacher-student relationship as a matter of communication
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F05%3A00110757" target="_blank" >RIV/00216208:11410/05:00110757 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Vztah učitele a žáka jako komunikační problém
Original language description
Vztah učitele a žáka je nazírán v kontextu formujících se oborů školská komunikace, školský dialog/diskurz, které představují základní rámec edukační komunikace chápané interaktivně a komplexně. Pozornost je třeba věnovat především komunikaci mluvené a vztahu mezi předškolní a školou formovanou kompetencí. Řeč je nejen instrument, ale i limitující prostředí vzdělávacích a výchovných aktivit.
Czech name
Vztah učitele a žáka jako komunikační problém
Czech description
Vztah učitele a žáka je nazírán v kontextu formujících se oborů školská komunikace, školský dialog/diskurz, které představují základní rámec edukační komunikace chápané interaktivně a komplexně. Pozornost je třeba věnovat především komunikaci mluvené a vztahu mezi předškolní a školou formovanou kompetencí. Řeč je nejen instrument, ale i limitující prostředí vzdělávacích a výchovných aktivit.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2005
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Aktuální problémy pedagogiky ve výzkumech studentů doktorských studijních programů III.
ISBN
80-7220-246-4
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
4
Pages from-to
—
Publisher name
Votobia
Place of publication
Olomouc
Event location
Olomouc
Event date
Dec 14, 2005
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—