Education towards Health in School Curriculum as a Challenge for Changes in Educational Reality
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F08%3A00110338" target="_blank" >RIV/00216208:11410/08:00110338 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Výchova ke zdraví v kurikulu školy jako výzva pro změny v edukační realitě
Original language description
Proměna české školy předpokládá, že v návaznosti na cíle programu ?Zdraví 21? budou v primárním a sekundárním vzdělávání rozvíjeny kompetence žáků i v oblasti podpory zdraví. Stať prezentuje výsledky výzkumné studie, která odhalila, že školní programy ani edukační realita nenaplňují v tomto ohledu představy tvůrců pedagogické dokumentace.
Czech name
Výchova ke zdraví v kurikulu školy jako výzva pro změny v edukační realitě
Czech description
Proměna české školy předpokládá, že v návaznosti na cíle programu ?Zdraví 21? budou v primárním a sekundárním vzdělávání rozvíjeny kompetence žáků i v oblasti podpory zdraví. Stať prezentuje výsledky výzkumné studie, která odhalila, že školní programy ani edukační realita nenaplňují v tomto ohledu představy tvůrců pedagogické dokumentace.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
O - Projekt operacniho programu
Others
Publication year
2008
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Pedagogický výzkum jako podpora proměny současné školy - sborník sdělení 16. konference ČAPV
ISBN
978-80-7041-287-9
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
7
Pages from-to
—
Publisher name
Gaudeamus UHK
Place of publication
Hradec Králové
Event location
Hradec Králové
Event date
Sep 2, 2008
Type of event by nationality
CST - Celostátní akce
UT code for WoS article
—