All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

The Art of Mediated Leranng

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F08%3A00110897" target="_blank" >RIV/00216208:11410/08:00110897 - isvavai.cz</a>

  • Alternative codes found

    RIV/00216208:11240/08:00010369

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Umění zprostředkovaného učení

  • Original language description

    Kniha Umění zprostředkovaného učení představuje jednu z nejvlivnějších současných sociokulturních teorií vývoje poznávacích funkcí-teorii strukturní kognitivní modifikovatelnosti. Autorem teorie strukturní kognitivní modifikovatelnosti (SKM)je izraelskýpsycholog Reuven Feuerstein (jehož osobnosti je v knize rovněž věnován prostor). Kniha nabízí českému čtenáři detailní popis jednotlivých částí a pojmových rámců teorie SKM: osvětluje pojem zkušenosti zprostředkovaného učení, kognitivní mapa a deficitníkognitivní funkce. Představuje rovněž program Instrumentální obohacování, který je považován za jeden z nejvlivnějších současných programů pro rozvoj kognitivních funkcí a systematickou výuku dovedností myslet. S úspěchem se tento program užívá rovněž jako součást didaktických plánů orientovaných na multikulturní vzdělávání. Čtenář má možnost se v knize seznámit s principy práce s tímto programem, jeho obsahem i formami jeho aplikací. Kniha umění zprostředkovaného učení se rovněž věnuje

  • Czech name

    Umění zprostředkovaného učení

  • Czech description

    Kniha Umění zprostředkovaného učení představuje jednu z nejvlivnějších současných sociokulturních teorií vývoje poznávacích funkcí-teorii strukturní kognitivní modifikovatelnosti. Autorem teorie strukturní kognitivní modifikovatelnosti (SKM)je izraelskýpsycholog Reuven Feuerstein (jehož osobnosti je v knize rovněž věnován prostor). Kniha nabízí českému čtenáři detailní popis jednotlivých částí a pojmových rámců teorie SKM: osvětluje pojem zkušenosti zprostředkovaného učení, kognitivní mapa a deficitníkognitivní funkce. Představuje rovněž program Instrumentální obohacování, který je považován za jeden z nejvlivnějších současných programů pro rozvoj kognitivních funkcí a systematickou výuku dovedností myslet. S úspěchem se tento program užívá rovněž jako součást didaktických plánů orientovaných na multikulturní vzdělávání. Čtenář má možnost se v knize seznámit s principy práce s tímto programem, jeho obsahem i formami jeho aplikací. Kniha umění zprostředkovaného učení se rovněž věnuje

Classification

  • Type

    B - Specialist book

  • CEP classification

    AN - Psychology

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Others

  • Publication year

    2008

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • ISBN

    978-80-87258-02-6

  • Number of pages

    121

  • Publisher name

    Togga

  • Place of publication

    Praha

  • UT code for WoS book