Primary school pupils´ misconceptions in number
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F08%3A00111000" target="_blank" >RIV/00216208:11410/08:00111000 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
angličtina
Original language name
Primary school pupils´ misconceptions in number
Original language description
The paper cites some of the pupils´ misconceptions and suggests tasks which could be used as a diagnostic tool to reveal pupils´ misconception.
Czech name
Neporozumění číslům u žáků prvního stupně ZŠ
Czech description
V článku jsou uvedena některá chybná porozumění číslům u žáků prvního stupně ZŠ a jsou popsány úlohy, které mohou sloužit jako diagnostický nástroj na odhalení žákovských miskoncepcí.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
2008
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Supporting Independent Thinking Thgroug Mathematical Education
ISBN
978-83-7338-420-0
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
6
Pages from-to
—
Publisher name
Wydawnictwo Uniwersytetu Rzeszowskiego
Place of publication
Rzeszów
Event location
Rzeszów
Event date
Aug 17, 2008
Type of event by nationality
WRD - Celosvětová akce
UT code for WoS article
—