Approaches to Health Promotion in Pedagogical Theory and Curricular Reform Practice
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F09%3A00222247" target="_blank" >RIV/00216208:11410/09:00222247 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Přístupy k podpoře zdraví v pedagogické teorii a v praxi kurikulární reformy
Original language description
Stať je zaměřena na proměnu vzdělávání v oblasti podpory zdraví, kterou prostřednictvím rámcových vzdělávacích programů přináší do škol kurikulární reforma. Upozorňuje na problémy při implementaci vzdělávacího oboru výchova ke zdraví do školního kurikulaa do každodenní praxe školy. Na základě výsledků výzkumné sondy sledující současný stav edukace v dané oblasti jsou předloženy návrhy k možnému řešení situace. Předpokladem jsou změny v učitelských studijních programech, rozvíjení oborové didaktiky a motivace k celoživotnímu vzdělávání učitelů v oboru výchova ke zdraví.
Czech name
Přístupy k podpoře zdraví v pedagogické teorii a v praxi kurikulární reformy
Czech description
Stať je zaměřena na proměnu vzdělávání v oblasti podpory zdraví, kterou prostřednictvím rámcových vzdělávacích programů přináší do škol kurikulární reforma. Upozorňuje na problémy při implementaci vzdělávacího oboru výchova ke zdraví do školního kurikulaa do každodenní praxe školy. Na základě výsledků výzkumné sondy sledující současný stav edukace v dané oblasti jsou předloženy návrhy k možnému řešení situace. Předpokladem jsou změny v učitelských studijních programech, rozvíjení oborové didaktiky a motivace k celoživotnímu vzdělávání učitelů v oboru výchova ke zdraví.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
2009
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Škola v proměnách: Učitel - žák - učivo
ISBN
978-80-7318-904-4
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
10
Pages from-to
—
Publisher name
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Place of publication
Zlín
Event location
Zlín
Event date
Feb 4, 2009
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—