Child´s Rights in Education ? Appeal for Teachers
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F10%3A10077852" target="_blank" >RIV/00216208:11410/10:10077852 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Práva dítěte ve vzdělávání - výzva pro učitele
Original language description
Kniha zakládá pedagogickou interpretaci práv dítěte jako právo na dětství v osobnostně rozvíjejícím pojetí vzdělávání dětí. Cílem je zprostředkovat porozumění těmto právům ve shodě s jejich ideovým, hodnotovým a praktickým vzdělávacím významem. Prvá část, Práva dítěte ? součást pojetí dětství, mapuje vymezení dětství včetně odkazů symbolických, historické rekonstrukce pohledu na dětství, filozoficko-antropologické výklady, psychologické ukotvení pojetí dětství v konceptu celistvé osobnosti, tematizaci dětství pohledem sociologie. Druhá část, Vzdělávání v právech dítěte ve škole, je zacílena na pojednání vlivu konceptu dětských práv na vzdělávání dětí obecně, včetně etiky učitelství, a na základní principy práce s právy dítěte ve výuce.
Czech name
Práva dítěte ve vzdělávání - výzva pro učitele
Czech description
Kniha zakládá pedagogickou interpretaci práv dítěte jako právo na dětství v osobnostně rozvíjejícím pojetí vzdělávání dětí. Cílem je zprostředkovat porozumění těmto právům ve shodě s jejich ideovým, hodnotovým a praktickým vzdělávacím významem. Prvá část, Práva dítěte ? součást pojetí dětství, mapuje vymezení dětství včetně odkazů symbolických, historické rekonstrukce pohledu na dětství, filozoficko-antropologické výklady, psychologické ukotvení pojetí dětství v konceptu celistvé osobnosti, tematizaci dětství pohledem sociologie. Druhá část, Vzdělávání v právech dítěte ve škole, je zacílena na pojednání vlivu konceptu dětských práv na vzdělávání dětí obecně, včetně etiky učitelství, a na základní principy práce s právy dítěte ve výuce.
Classification
Type
B - Specialist book
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
2010
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
ISBN
978-80-7290-468-6
Number of pages
166
Publisher name
Univerzita Karlova v Praze, Pedagogická fakulta
Place of publication
Praha
UT code for WoS book
—