All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Perspectives of teaching profession

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F12%3A10132037" target="_blank" >RIV/00216208:11410/12:10132037 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Perspektivy učitelství

  • Original language description

    Kniha je příspěvkem k pojetí osobnostně rozvíjející výuky, která klade nové nároky na profesi učitele. Skládá se ze tří hlavních částí. První část představuje na podkladě edukace obratu učitelství jako zaměstnání, povolání a profesi. Jsou pojednány cílea metody osobnostně rozvíjející výuky i role učitele jako aktéra a žáka jako spoluaktéra edukačního procesu. Druhá část rozvíjí další myšlenku edukace obratu, a tím je přesah člověka. Zamýšlí se nad pojmem transcendování a jeho místem v psychologických problematikách, vývojových meznících dítěte, edukační realitě i u osobnosti pedagoga. Třetí část monografie reflektuje vztah učitele a dítěte v počátcích školní docházky. Tento přelomový okamžik vyžaduje komplexní péči o dítě, aby se stávalo osobností.

  • Czech name

    Perspektivy učitelství

  • Czech description

    Kniha je příspěvkem k pojetí osobnostně rozvíjející výuky, která klade nové nároky na profesi učitele. Skládá se ze tří hlavních částí. První část představuje na podkladě edukace obratu učitelství jako zaměstnání, povolání a profesi. Jsou pojednány cílea metody osobnostně rozvíjející výuky i role učitele jako aktéra a žáka jako spoluaktéra edukačního procesu. Druhá část rozvíjí další myšlenku edukace obratu, a tím je přesah člověka. Zamýšlí se nad pojmem transcendování a jeho místem v psychologických problematikách, vývojových meznících dítěte, edukační realitě i u osobnosti pedagoga. Třetí část monografie reflektuje vztah učitele a dítěte v počátcích školní docházky. Tento přelomový okamžik vyžaduje komplexní péči o dítě, aby se stávalo osobností.

Classification

  • Type

    B - Specialist book

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Others

  • Publication year

    2012

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • ISBN

    978-80-7290-596-6

  • Number of pages

    126

  • Publisher name

    Univerzita Karlova v Praze, Pedagogická fakulta

  • Place of publication

    Praha

  • UT code for WoS book