Opportunities to develop learn to learn competences : A comparison between basic (elementary) schools and extended gymnasiums (early-star academic high schools)
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F11%3A10099029" target="_blank" >RIV/00216208:11410/11:10099029 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Příležitosti k rozvíjení kompetence k učení ve výuce : srovnání základních škol a víceletých gymnázií
Original language description
Studie je zaměřena na problematiku příležitostí k rozvíjení klíčové kompetence k učení ve výuce. Popisuje rámec zkoumání kompetence k učení ve dvou typech nižšího sekundárního stupně, tj. výzkumně se soustředí na problematiku diferenciace školou ve vztahu ke kvalitě vzdělávání. Nabízí jeden z možných přístupů k měření kvality výuky z tohoto hlediska prostřednictvím pozorování a následného posouzení. Použitá metoda vykazuje vysokou míru shody při nezávislém posuzování. Výsledky srovnávacího výzkumu na více než stovce pozorovaných hodin neprokázaly, že by se výuka na obou typech vzdělávacích institucí v daných aspektech lišila.
Czech name
Příležitosti k rozvíjení kompetence k učení ve výuce : srovnání základních škol a víceletých gymnázií
Czech description
Studie je zaměřena na problematiku příležitostí k rozvíjení klíčové kompetence k učení ve výuce. Popisuje rámec zkoumání kompetence k učení ve dvou typech nižšího sekundárního stupně, tj. výzkumně se soustředí na problematiku diferenciace školou ve vztahu ke kvalitě vzdělávání. Nabízí jeden z možných přístupů k měření kvality výuky z tohoto hlediska prostřednictvím pozorování a následného posouzení. Použitá metoda vykazuje vysokou míru shody při nezávislém posuzování. Výsledky srovnávacího výzkumu na více než stovce pozorovaných hodin neprokázaly, že by se výuka na obou typech vzdělávacích institucí v daných aspektech lišila.
Classification
Type
J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
<a href="/en/project/GA406%2F08%2F0258" target="_blank" >GA406/08/0258: The Concept of Equal Chances and Quality of Education in the Czech and International Context</a><br>
Continuities
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Others
Publication year
2011
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Pedagogika
ISSN
0031-3815
e-ISSN
—
Volume of the periodical
61
Issue of the periodical within the volume
2
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
19
Pages from-to
144-162
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—