The utilization of experience from the clinical semester in the preparation of teaching practice implementation in master's postgraduate studies
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F11%3A10111008" target="_blank" >RIV/00216208:11410/11:10111008 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Využití zkušeností z klinického semestru pro přípravu realizace pedagogicko-psychologické praxe v navazujícím magisterském studiu.
Original language description
Příspěvek popisuje dva modely pedagogické praxe na Univerzitě Karlově v Praze - Pedagogické fakultě. První model reprezentuje tzv. klinický semestr, kterým procházeli v letním semestru 2008/2009 poslední studenti nestrukturovaného studia. Druhý (nový) model byl vytvořen v souvislosti s přechodem fakulty na strukturovaná studia a bude realizován v akademickém roce 2009/2010. Příspěvek popisuje výsledky výzkumného šetření, jehož cílem bylo zachytit názory a připomínky studentů, kteří jako poslední prošliprvním (starým) modelem pedagogické praxe. Jejich postoje a náměty chceme využít k průběžnému propracovávání nového modelu pedagogické praxe.
Czech name
Využití zkušeností z klinického semestru pro přípravu realizace pedagogicko-psychologické praxe v navazujícím magisterském studiu.
Czech description
Příspěvek popisuje dva modely pedagogické praxe na Univerzitě Karlově v Praze - Pedagogické fakultě. První model reprezentuje tzv. klinický semestr, kterým procházeli v letním semestru 2008/2009 poslední studenti nestrukturovaného studia. Druhý (nový) model byl vytvořen v souvislosti s přechodem fakulty na strukturovaná studia a bude realizován v akademickém roce 2009/2010. Příspěvek popisuje výsledky výzkumného šetření, jehož cílem bylo zachytit názory a připomínky studentů, kteří jako poslední prošliprvním (starým) modelem pedagogické praxe. Jejich postoje a náměty chceme využít k průběžnému propracovávání nového modelu pedagogické praxe.
Classification
Type
C - Chapter in a specialist book
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
2011
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Book/collection name
Koncepčné smerovanie pedagogickej praxe na pedagogických fakultách
ISBN
978-80-89443-04-8
Number of pages of the result
9
Pages from-to
10-18
Number of pages of the book
55
Publisher name
OZ V4
Place of publication
Bratislava
UT code for WoS chapter
—