All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

The utilization of experience from the clinical semester in the preparation of teaching practice implementation in master's postgraduate studies

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F11%3A10111008" target="_blank" >RIV/00216208:11410/11:10111008 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Využití zkušeností z klinického semestru pro přípravu realizace pedagogicko-psychologické praxe v navazujícím magisterském studiu.

  • Original language description

    Příspěvek popisuje dva modely pedagogické praxe na Univerzitě Karlově v Praze - Pedagogické fakultě. První model reprezentuje tzv. klinický semestr, kterým procházeli v letním semestru 2008/2009 poslední studenti nestrukturovaného studia. Druhý (nový) model byl vytvořen v souvislosti s přechodem fakulty na strukturovaná studia a bude realizován v akademickém roce 2009/2010. Příspěvek popisuje výsledky výzkumného šetření, jehož cílem bylo zachytit názory a připomínky studentů, kteří jako poslední prošliprvním (starým) modelem pedagogické praxe. Jejich postoje a náměty chceme využít k průběžnému propracovávání nového modelu pedagogické praxe.

  • Czech name

    Využití zkušeností z klinického semestru pro přípravu realizace pedagogicko-psychologické praxe v navazujícím magisterském studiu.

  • Czech description

    Příspěvek popisuje dva modely pedagogické praxe na Univerzitě Karlově v Praze - Pedagogické fakultě. První model reprezentuje tzv. klinický semestr, kterým procházeli v letním semestru 2008/2009 poslední studenti nestrukturovaného studia. Druhý (nový) model byl vytvořen v souvislosti s přechodem fakulty na strukturovaná studia a bude realizován v akademickém roce 2009/2010. Příspěvek popisuje výsledky výzkumného šetření, jehož cílem bylo zachytit názory a připomínky studentů, kteří jako poslední prošliprvním (starým) modelem pedagogické praxe. Jejich postoje a náměty chceme využít k průběžnému propracovávání nového modelu pedagogické praxe.

Classification

  • Type

    C - Chapter in a specialist book

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Others

  • Publication year

    2011

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Book/collection name

    Koncepčné smerovanie pedagogickej praxe na pedagogických fakultách

  • ISBN

    978-80-89443-04-8

  • Number of pages of the result

    9

  • Pages from-to

    10-18

  • Number of pages of the book

    55

  • Publisher name

    OZ V4

  • Place of publication

    Bratislava

  • UT code for WoS chapter