All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

The analyze of misconception of alternative religiosity at selected grammar school pupils

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F12%3A10128798" target="_blank" >RIV/00216208:11410/12:10128798 - isvavai.cz</a>

  • Alternative codes found

    RIV/44555601:13430/12:43884522

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Analýza miskoncepcí alternativní religiozity u žáků vybraných gymnázií

  • Original language description

    Tato práce se zabývá dvěma významnými fenomény - náboženstvím a žákovskými pojetími. Na základě provedené literární rešerše jsou v teoretické části shrnuty nejdůležitější poznatky týkající se sledovaných fenoménů. V první kapitole je tak diskutována problematika tradiční a alternativní religiozity a ve druhé kapitole je věnována pozornost otázkám psychogeneze žákova poznání, resp. žákovským pojetím s přihlédnutím k tzv. miskoncepcím. Empirická část navazuje na teoretická východiska práce a obsahuje výzkumnou studii. Předmětem a hlavním cílem studie bylo identifikovat, podrobně analyzovat, diskutovat a komparovat jednotlivé miskoncepce náboženství, resp. alternativní religiozity, u žáků vybraných církevních gymnázií a gymnázií zřizovaných kraji. Cílem výzkumu bylo také identifikovat postoje a názory žáků na tradiční a alternativní náboženství, případně jejich vlastní religiozitu. Analýza se uskutečnila v České a Slovenské republice ve 12 krajích, z toho 10 krajů bylo v České republice a

  • Czech name

    Analýza miskoncepcí alternativní religiozity u žáků vybraných gymnázií

  • Czech description

    Tato práce se zabývá dvěma významnými fenomény - náboženstvím a žákovskými pojetími. Na základě provedené literární rešerše jsou v teoretické části shrnuty nejdůležitější poznatky týkající se sledovaných fenoménů. V první kapitole je tak diskutována problematika tradiční a alternativní religiozity a ve druhé kapitole je věnována pozornost otázkám psychogeneze žákova poznání, resp. žákovským pojetím s přihlédnutím k tzv. miskoncepcím. Empirická část navazuje na teoretická východiska práce a obsahuje výzkumnou studii. Předmětem a hlavním cílem studie bylo identifikovat, podrobně analyzovat, diskutovat a komparovat jednotlivé miskoncepce náboženství, resp. alternativní religiozity, u žáků vybraných církevních gymnázií a gymnázií zřizovaných kraji. Cílem výzkumu bylo také identifikovat postoje a názory žáků na tradiční a alternativní náboženství, případně jejich vlastní religiozitu. Analýza se uskutečnila v České a Slovenské republice ve 12 krajích, z toho 10 krajů bylo v České republice a

Classification

  • Type

    B - Specialist book

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

    <a href="/en/project/7AMB12SK040" target="_blank" >7AMB12SK040: Psychodidaktical approach of curicular and mediational context in education</a><br>

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2012

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • ISBN

    978-80-7414-520-9

  • Number of pages

    206

  • Publisher name

    Pedagogická fakulta UJEP

  • Place of publication

    Ústí nad Labem

  • UT code for WoS book