All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Genesis of the childrens conceptions of selected phenomena

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13430%2F05%3A00003116" target="_blank" >RIV/44555601:13430/05:00003116 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Geneze dětských pojetí vybraných fenoménů

  • Original language description

    Monografie je věnována v současnosti velmi diskutované problematice individualizace výchovně-vzdělávacího procesu v českých školách všech stupňů. Požadavek individualizace je tématem jak pro odborníky z oblasti pedagogiky, didaktiky a psychologie, tak pro samotné učitele. Studie je zaměřena na žákovo pojetí učiva - tedy na to, jak žák chápe a interpretuje různé fenomény, se kterými se v rámci výuky setkává a také to, jak školní vzdělávání tato (často chybná) žákovská pojetí modifikuje. Teoretické rozpracování je doplněno výzkumem žákovských pojetí na úrovni základní školy. V současné době takto komplexně pojatá studie v české odborně pedagogické sféře chybí, její přínos by měl být i pro učitele z praxe, kteří chtějí ve své práci realizovat inovativní trendy.

  • Czech name

    Geneze dětských pojetí vybraných fenoménů

  • Czech description

    Monografie je věnována v současnosti velmi diskutované problematice individualizace výchovně-vzdělávacího procesu v českých školách všech stupňů. Požadavek individualizace je tématem jak pro odborníky z oblasti pedagogiky, didaktiky a psychologie, tak pro samotné učitele. Studie je zaměřena na žákovo pojetí učiva - tedy na to, jak žák chápe a interpretuje různé fenomény, se kterými se v rámci výuky setkává a také to, jak školní vzdělávání tato (často chybná) žákovská pojetí modifikuje. Teoretické rozpracování je doplněno výzkumem žákovských pojetí na úrovni základní školy. V současné době takto komplexně pojatá studie v české odborně pedagogické sféře chybí, její přínos by měl být i pro učitele z praxe, kteří chtějí ve své práci realizovat inovativní trendy.

Classification

  • Type

    B - Specialist book

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

    <a href="/en/project/1J037%2F05-DP2" target="_blank" >1J037/05-DP2: The Causes and Mechanisms of the Creation of Educational Barriers of Different Sociocultural Background Members and the Formulation of the Strategies for their Surmounting.</a><br>

  • Continuities

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Others

  • Publication year

    2005

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • ISBN

    80-7044-697-8

  • Number of pages

    192

  • Publisher name

    Univerzita J.E.Purkyně v Ústí nad Labem

  • Place of publication

    Ústí nad Labem

  • UT code for WoS book