Motivation of students participating in TALNET educational program
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F12%3A10129362" target="_blank" >RIV/00216208:11410/12:10129362 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Motivace studentů ve vzdělávacím programu TALNET
Original language description
Přírodní vědy, například fyzika a chemie, patří u českých žáků a studentů k nejméně oblíbeným předmětům, a zvláště ve vyšších ročnících ZŠ a na SŠ studenti často udávají, že je tyto předměty nebaví. Přírodovědně orientovaní studenti jsou tak často nucenivzdělávat se v prostředí, které nepodporuje jejich zájem a neposkytuje jim odpovídající podněty. Talnet představuje výjimečný pokus poskytnout těmto studentům odpovídající vzdělávací podmínky, ve kterých mohou uplatnit a rozvíjet své přírodovědné zájmynad rámec běžné školní výuky. Cílem tohoto článku je přiblížit Talnet z pohledu jeho úspěšných účastníků a na obecnější úrovni zároveň prozkoumat, jaké faktory mohou motivovat české přírodovědně orientované studenty a studentky k účasti v rozšiřujících vzdělávacích programech.
Czech name
Motivace studentů ve vzdělávacím programu TALNET
Czech description
Přírodní vědy, například fyzika a chemie, patří u českých žáků a studentů k nejméně oblíbeným předmětům, a zvláště ve vyšších ročnících ZŠ a na SŠ studenti často udávají, že je tyto předměty nebaví. Přírodovědně orientovaní studenti jsou tak často nucenivzdělávat se v prostředí, které nepodporuje jejich zájem a neposkytuje jim odpovídající podněty. Talnet představuje výjimečný pokus poskytnout těmto studentům odpovídající vzdělávací podmínky, ve kterých mohou uplatnit a rozvíjet své přírodovědné zájmynad rámec běžné školní výuky. Cílem tohoto článku je přiblížit Talnet z pohledu jeho úspěšných účastníků a na obecnější úrovni zároveň prozkoumat, jaké faktory mohou motivovat české přírodovědně orientované studenty a studentky k účasti v rozšiřujících vzdělávacích programech.
Classification
Type
J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)
CEP classification
AN - Psychology
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
<a href="/en/project/GPP407%2F11%2FP512" target="_blank" >GPP407/11/P512: Constructs and Practices in the Education of the Gifted: Development of Gifted Children in the Czech Educational Context</a><br>
Continuities
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Others
Publication year
2012
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Svět nadání
ISSN
1805-7217
e-ISSN
—
Volume of the periodical
1
Issue of the periodical within the volume
2
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
10
Pages from-to
31-40
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—