The positive admission conditions of students with disabilities in mainstream schools from the perspective of young pupils and students in the Czech Republic
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F12%3A10158958" target="_blank" >RIV/00216208:11410/12:10158958 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="http://capv2012.pedf.cuni.cz/wp-content/uploads/2013/09/Sbornik_FINAL.pdf" target="_blank" >http://capv2012.pedf.cuni.cz/wp-content/uploads/2013/09/Sbornik_FINAL.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Podmínky pozitivního přijetí žáků se zdravotním postižením v běžných školách z pohledu žáků a studentů v ČR
Original language description
Výzkum se zaměřil na postoje studentů ke společnému vzdělávání s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami. Učitelé běžných škol nejsou dostatečně kompetentní, vzdělaní a připravení pro práci s žáky s postižením.
Czech name
Podmínky pozitivního přijetí žáků se zdravotním postižením v běžných školách z pohledu žáků a studentů v ČR
Czech description
Výzkum se zaměřil na postoje studentů ke společnému vzdělávání s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami. Učitelé běžných škol nejsou dostatečně kompetentní, vzdělaní a připravení pro práci s žáky s postižením.
Classification
Type
O - Miscellaneous
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2012
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů