Academic Achievement of University Students with Special Educational Needs
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F20%3A73602639" target="_blank" >RIV/61989592:15410/20:73602639 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="https://www.unipo.sk/public/media/26527/Studies%20in%20Special%20Education%202020,%20vol.%209,%20n.%202.pdf" target="_blank" >https://www.unipo.sk/public/media/26527/Studies%20in%20Special%20Education%202020,%20vol.%209,%20n.%202.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Akademická úspešnost vysokoškolských studentů se specifickými vzdělávacími potřebami
Original language description
Tato studie pojednává o akademické úspěšnosti vysokoškolských studentů v kontextu specifických vzdělávacích potřeb. V současnosti je naše společnost zaměřena na inkluzi, což znamená, že by měli stoupat počet studentů, kteří se odhodlají studovat vysokou školu, je tedy žádoucí a přínosné zjistit, zda se úspěšnost studentů se specifickými vzdělávacími potřebami výrazně liší od intaktní populace. Výzkumné šetření se zabývá otázkou, zda je souvislost či rozdíl v akademické úspěšnosti mezi studenty intaktními a studenty se specifickými vzdělávacími potřebami. Též chceme představit bariéry u každé skupiny studentů se specifickými vzdělávacími potřebami a poukázat na možné ohrožení dané skupiny v závislosti na typ poruchy či postižení
Czech name
Akademická úspešnost vysokoškolských studentů se specifickými vzdělávacími potřebami
Czech description
Tato studie pojednává o akademické úspěšnosti vysokoškolských studentů v kontextu specifických vzdělávacích potřeb. V současnosti je naše společnost zaměřena na inkluzi, což znamená, že by měli stoupat počet studentů, kteří se odhodlají studovat vysokou školu, je tedy žádoucí a přínosné zjistit, zda se úspěšnost studentů se specifickými vzdělávacími potřebami výrazně liší od intaktní populace. Výzkumné šetření se zabývá otázkou, zda je souvislost či rozdíl v akademické úspěšnosti mezi studenty intaktními a studenty se specifickými vzdělávacími potřebami. Též chceme představit bariéry u každé skupiny studentů se specifickými vzdělávacími potřebami a poukázat na možné ohrožení dané skupiny v závislosti na typ poruchy či postižení
Classification
Type
J<sub>ost</sub> - Miscellaneous article in a specialist periodical
CEP classification
—
OECD FORD branch
50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2020
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Štúdie zo špeciálnej pedagogiky
ISSN
2585-7363
e-ISSN
—
Volume of the periodical
9
Issue of the periodical within the volume
2
Country of publishing house
SK - SLOVAKIA
Number of pages
10
Pages from-to
128-137
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—