Intertextuality as an Obstacle to Understandig Journalistic Texts at Basic Schools of 21st Century
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F13%3A10172715" target="_blank" >RIV/00216208:11410/13:10172715 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Intertextovost jako překážka porozumění publicistickému textu na základní škole 21. století
Original language description
V článku se věnujeme intertextovosti jako jedné z možných příčin neporozumění publicistickému textu. Na základě výzkumné sondy provedené na pražských ZŠ sledujeme, s jakou přesností jsou žáci schopni interpretovat význam textů se zapojeným intertextovýmodkazem. Zamýšlíme se nad příčinami neúspěšných interpretací.
Czech name
Intertextovost jako překážka porozumění publicistickému textu na základní škole 21. století
Czech description
V článku se věnujeme intertextovosti jako jedné z možných příčin neporozumění publicistickému textu. Na základě výzkumné sondy provedené na pražských ZŠ sledujeme, s jakou přesností jsou žáci schopni interpretovat význam textů se zapojeným intertextovýmodkazem. Zamýšlíme se nad příčinami neúspěšných interpretací.
Classification
Type
J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)
CEP classification
AI - Linguistics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2013
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Didaktické studie
ISSN
1804-1221
e-ISSN
—
Volume of the periodical
5
Issue of the periodical within the volume
1
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
16
Pages from-to
97-112
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—