All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Test of Visual Perception

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F13%3A10188731" target="_blank" >RIV/00216208:11410/13:10188731 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Test zrakového vnímání

  • Original language description

    Publikace obsahuje standardizovaný test zrakové percepce pro děti ve věku od 5 do 7 let. Soubor tvoří testová sada složená ze šesti subtestů zaměřených na zrakovou diferenciaci, zrakovou analýzu a syntézu, rozlišování figury a pozadí, vnímání konstantnosti tvaru a vizuomotorickou koordinaci, dále příručka pro administraci a vyhodnocení a záznamové tabulky pro hromadnou a individuální administraci. Test je doplněn o pracovní listy zaměřené na rozvoj vybraných dílčích funkcí podmiňujících úspěšné osvojování školních dovedností pro návaznou stimulaci. Soubor lze využít v rámci diagnostiky a rozvoje školní zralosti dětí, diagnostiky a reedukace specifických poruch učení.

  • Czech name

    Test zrakového vnímání

  • Czech description

    Publikace obsahuje standardizovaný test zrakové percepce pro děti ve věku od 5 do 7 let. Soubor tvoří testová sada složená ze šesti subtestů zaměřených na zrakovou diferenciaci, zrakovou analýzu a syntézu, rozlišování figury a pozadí, vnímání konstantnosti tvaru a vizuomotorickou koordinaci, dále příručka pro administraci a vyhodnocení a záznamové tabulky pro hromadnou a individuální administraci. Test je doplněn o pracovní listy zaměřené na rozvoj vybraných dílčích funkcí podmiňujících úspěšné osvojování školních dovedností pro návaznou stimulaci. Soubor lze využít v rámci diagnostiky a rozvoje školní zralosti dětí, diagnostiky a reedukace specifických poruch učení.

Classification

  • Type

    O - Miscellaneous

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach<br>I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2013

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů