Inquiry-based science competition game of project "Heureka! inquiry-based science education in practise"
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F14%3A10194085" target="_blank" >RIV/00216208:11410/14:10194085 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Badatelská přírodovědná soutěžní hra projektu "Heureka! aneb podpora badatelských aktivit žáků ZŠ v přírodovědných předmětech"
Original language description
Badatelská přírodovědná soutěžní hra byla vytvořena s cílem pomoci žákům se naučit vědecky pracovat, vědecky argumentovat, sdělovat výsledky svého bádání ostatním a vytvářet a prohlubovat jejich vztah ke zvolenému oboru. Skládá se z 10ti kol, každé je věnováno jednomu z těchto oborů: botanika, zoologie, obecná biologie, mykologie, biologie člověka, ekologie, geologie, mineralogie a petrologie, paleontologie, astronomie a fyzika. Soutěžní úkoly jsou vytvářeny i hodnoceny vědci z Národního Muzea v Praze aPedagogické fakulty Univerzity Karlovy v Praze. Právě možnost komunikace žáků s vědci má sloužit jako hlavní motivační složka pro účast žáků v soutěži a ke zvýšení jejich zájmu o přírodovědné předměty. Úlohy z badatelské soutěže jsou volně dostupné na webových stránkách projektu "Heureka! aneb podpora badatelských aktivit žáků ZŠ v přírodovědných předmětech" (www.objevuj.eu) a lze je používat také v běžné výuce nebo při mimoškolní činnosti. Předběžné výsledky analýzy žákovských řešení v
Czech name
Badatelská přírodovědná soutěžní hra projektu "Heureka! aneb podpora badatelských aktivit žáků ZŠ v přírodovědných předmětech"
Czech description
Badatelská přírodovědná soutěžní hra byla vytvořena s cílem pomoci žákům se naučit vědecky pracovat, vědecky argumentovat, sdělovat výsledky svého bádání ostatním a vytvářet a prohlubovat jejich vztah ke zvolenému oboru. Skládá se z 10ti kol, každé je věnováno jednomu z těchto oborů: botanika, zoologie, obecná biologie, mykologie, biologie člověka, ekologie, geologie, mineralogie a petrologie, paleontologie, astronomie a fyzika. Soutěžní úkoly jsou vytvářeny i hodnoceny vědci z Národního Muzea v Praze aPedagogické fakulty Univerzity Karlovy v Praze. Právě možnost komunikace žáků s vědci má sloužit jako hlavní motivační složka pro účast žáků v soutěži a ke zvýšení jejich zájmu o přírodovědné předměty. Úlohy z badatelské soutěže jsou volně dostupné na webových stránkách projektu "Heureka! aneb podpora badatelských aktivit žáků ZŠ v přírodovědných předmětech" (www.objevuj.eu) a lze je používat také v běžné výuce nebo při mimoškolní činnosti. Předběžné výsledky analýzy žákovských řešení v
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2014
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Projektové vyučování v přírodovědných předmětech
ISBN
978-80-7290-763-2
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
6
Pages from-to
120-125
Publisher name
Praha: UK PedF
Place of publication
Praha
Event location
Praha
Event date
Oct 24, 2013
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—