The Cognitive Approach to the Creation of Czech Students' Phonetic Literacy in the Russian Language
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F14%3A10272258" target="_blank" >RIV/00216208:11410/14:10272258 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Kognitivní přístup k utváření fonetické gramotnosti českých žáků v ruském jazyce
Original language description
Praxe ukazuje, že v rámci komunikativně zaměřené výuky klade odpovídající důraz na kvalitní osvojení zvukové stránky jazyka pouze malá část vyučujících. Fonetická gramotnost je tak nejčastěji utvářena intuitivně, zejména nápodobou, což zvláště u žáků středních škol považujeme za nedostatečné. Příspěvek seznamuje čtenáře s principy kognitivního, tj. uvědomělého přístupu k tomuto procesu, který dle našeho názoru nabízí řadu možností vedoucích k dosažení vyšší úrovně FG.
Czech name
Kognitivní přístup k utváření fonetické gramotnosti českých žáků v ruském jazyce
Czech description
Praxe ukazuje, že v rámci komunikativně zaměřené výuky klade odpovídající důraz na kvalitní osvojení zvukové stránky jazyka pouze malá část vyučujících. Fonetická gramotnost je tak nejčastěji utvářena intuitivně, zejména nápodobou, což zvláště u žáků středních škol považujeme za nedostatečné. Příspěvek seznamuje čtenáře s principy kognitivního, tj. uvědomělého přístupu k tomuto procesu, který dle našeho názoru nabízí řadu možností vedoucích k dosažení vyšší úrovně FG.
Classification
Type
J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2014
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Didaktické studie
ISSN
1804-1221
e-ISSN
—
Volume of the periodical
6
Issue of the periodical within the volume
1, 2014
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
13
Pages from-to
156-168
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—