An interactive whiteboard in the mathematics education course for future mathematics teachers
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F14%3A10281904" target="_blank" >RIV/00216208:11410/14:10281904 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Interaktivní tabule v kurzu didaktiky matematiky pro budoucí učitele matematiky
Original language description
V roce 2013 bylo PedF UK v Praze příjemcem projektu FRVŠ, jehož hlavním cílem bylo vybudovat a rozšířit stávající technologické zázemí pro využívání moderních informačních a komunikačních technologií v přípravě budoucích učitelů matematiky a 1. stupně základní školy. Vybudované technické zázemí bylo využito v řadě předmětů, jejichž obsah a způsob prezentace látky byly přizpůsobeny novým možnostem. Článek se zabývá výzkumem zaměřeným na využití těchto nových technologií v jednom z těchto předmětů, a sicedidaktice matematiky, a na několika příkladech z tohoto kurzu ilustruje, jakým způsobem se studenti seznamují s potenciálem interaktivní tabule pro jejich budoucí výuku na školách. Ilustrace se týkají mj. tvorby a didaktického hodnocení prezentací pro interaktivní tabule a apletů a elektronických učebnic. Příklady dokumentují, jak je ve zmíněném kurzu interaktivní tabule využívána nejen jako prostředek vyučování, ale také jako prostředek učení. Stručně jsou zmíněny některé výzkumy týkaj
Czech name
Interaktivní tabule v kurzu didaktiky matematiky pro budoucí učitele matematiky
Czech description
V roce 2013 bylo PedF UK v Praze příjemcem projektu FRVŠ, jehož hlavním cílem bylo vybudovat a rozšířit stávající technologické zázemí pro využívání moderních informačních a komunikačních technologií v přípravě budoucích učitelů matematiky a 1. stupně základní školy. Vybudované technické zázemí bylo využito v řadě předmětů, jejichž obsah a způsob prezentace látky byly přizpůsobeny novým možnostem. Článek se zabývá výzkumem zaměřeným na využití těchto nových technologií v jednom z těchto předmětů, a sicedidaktice matematiky, a na několika příkladech z tohoto kurzu ilustruje, jakým způsobem se studenti seznamují s potenciálem interaktivní tabule pro jejich budoucí výuku na školách. Ilustrace se týkají mj. tvorby a didaktického hodnocení prezentací pro interaktivní tabule a apletů a elektronických učebnic. Příklady dokumentují, jak je ve zmíněném kurzu interaktivní tabule využívána nejen jako prostředek vyučování, ale také jako prostředek učení. Stručně jsou zmíněny některé výzkumy týkaj
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2014
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
APLIMAT 2014: 13th Conference on Applied Mathematics, Proceedings
ISBN
978-80-227-4140-8
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
8
Pages from-to
411-418
Publisher name
Slovak University of Technology in Bratislava, Publishing House of STU
Place of publication
Bratislava
Event location
Bratislava
Event date
Feb 4, 2014
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—