All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Formulation of Tasks in Russian Language Textbooks for Elementary and Secondary Schools as an Incentive for the Use of ICT in Education

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F14%3A10289946" target="_blank" >RIV/00216208:11410/14:10289946 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Formulace úkolů v učebnicích ruštiny pro základní a střední školy jako podnět pro využití ICT ve výuce

  • Original language description

    Příspěvek je zaměřen na způsob a míru využití ICT ve výuce ruského jazyka, které vychází z formulací zadání cvičení a úkolů v učebnicích. Za hlavní motivační prvek pro práci s ICT (jak pro učitele, tak i pro žáky) je považováno zadání jednotlivých cvičení. Příspěvek se zabývá typologií těchto zadání i četností jejich výskytu, a to ve čtyřech nejpoužívanějších učebních souborech pro výuku ruského jazyka v českém prostředí. Pozornost je věnována zejména formulaci úkolů a roli, kterou hrají pro jejich splnění právě ICT. Zadání, která nabádají k využití ICT, byla podle svého charakteru a zaměření rozdělena do několika skupin, výsledky této klasifikace jsou představeny v textu. U každého souboru je také hodnocena jeho elektronická podpora, je představena forma této podpory a míra jejího provázání s tištěnými prvky učebního souboru.

  • Czech name

    Formulace úkolů v učebnicích ruštiny pro základní a střední školy jako podnět pro využití ICT ve výuce

  • Czech description

    Příspěvek je zaměřen na způsob a míru využití ICT ve výuce ruského jazyka, které vychází z formulací zadání cvičení a úkolů v učebnicích. Za hlavní motivační prvek pro práci s ICT (jak pro učitele, tak i pro žáky) je považováno zadání jednotlivých cvičení. Příspěvek se zabývá typologií těchto zadání i četností jejich výskytu, a to ve čtyřech nejpoužívanějších učebních souborech pro výuku ruského jazyka v českém prostředí. Pozornost je věnována zejména formulaci úkolů a roli, kterou hrají pro jejich splnění právě ICT. Zadání, která nabádají k využití ICT, byla podle svého charakteru a zaměření rozdělena do několika skupin, výsledky této klasifikace jsou představeny v textu. U každého souboru je také hodnocena jeho elektronická podpora, je představena forma této podpory a míra jejího provázání s tištěnými prvky učebního souboru.

Classification

  • Type

    J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2014

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Name of the periodical

    Didaktické studie

  • ISSN

    1804-1221

  • e-ISSN

  • Volume of the periodical

    6

  • Issue of the periodical within the volume

    2

  • Country of publishing house

    CZ - CZECH REPUBLIC

  • Number of pages

    15

  • Pages from-to

    31-45

  • UT code for WoS article

  • EID of the result in the Scopus database