All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Augmented Reality in Education: Didactic Specifics of Augmented Reality

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F15%3A10297843" target="_blank" >RIV/00216208:11410/15:10297843 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Rozšířená realita ve vzdělávání: Didaktická specifika rozšířené reality

  • Original language description

    Publikace se zabývá zkoumáním fenoménu rozšířené reality v kontextu didaktických specifik. Studie předkládá analýzu rozšířené reality v oblasti pojmové i obsahové a snaží se především vymezit její funkční specifika a možnosti využití z hlediska didaktiky. Rozšířená realita je pojímána jako technologicko-percepční koncept. Studie stanovuje strukturu percepčních, technologických a rezultátových hledisek, která odrážejí významné parametry rozšířené reality pro dané oblasti. Studie dále zkoumá didaktická specifika rozšířené reality, definuje hlavní možné didaktické záměry pro její využití a vytváří strukturu systémů rozšířené reality z hlediska organizace výuky. S podporou empirického šetření pak definuje didaktické vlastnosti a specifika rozšířené realityve vzdělávání. Svým pojetím představuje publikace komplexní studii nahlížející na rozšířenou realitu z různých pohledů a směrů ve vztahu ke vzdělávání, na jejímž základě je možné postavit další konkrétnější výzkumné záměry vztahujících s

  • Czech name

    Rozšířená realita ve vzdělávání: Didaktická specifika rozšířené reality

  • Czech description

    Publikace se zabývá zkoumáním fenoménu rozšířené reality v kontextu didaktických specifik. Studie předkládá analýzu rozšířené reality v oblasti pojmové i obsahové a snaží se především vymezit její funkční specifika a možnosti využití z hlediska didaktiky. Rozšířená realita je pojímána jako technologicko-percepční koncept. Studie stanovuje strukturu percepčních, technologických a rezultátových hledisek, která odrážejí významné parametry rozšířené reality pro dané oblasti. Studie dále zkoumá didaktická specifika rozšířené reality, definuje hlavní možné didaktické záměry pro její využití a vytváří strukturu systémů rozšířené reality z hlediska organizace výuky. S podporou empirického šetření pak definuje didaktické vlastnosti a specifika rozšířené realityve vzdělávání. Svým pojetím představuje publikace komplexní studii nahlížející na rozšířenou realitu z různých pohledů a směrů ve vztahu ke vzdělávání, na jejímž základě je možné postavit další konkrétnější výzkumné záměry vztahujících s

Classification

  • Type

    B - Specialist book

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2015

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • ISBN

    978-80-7290-829-5

  • Number of pages

    124

  • Publisher name

    Univerzita Karlova v Praze - Pedagogická fakulta

  • Place of publication

    Praha

  • UT code for WoS book