Augmented Reality in Education: Didactic Specifics of Augmented Reality
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F15%3A10297843" target="_blank" >RIV/00216208:11410/15:10297843 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Rozšířená realita ve vzdělávání: Didaktická specifika rozšířené reality
Original language description
Publikace se zabývá zkoumáním fenoménu rozšířené reality v kontextu didaktických specifik. Studie předkládá analýzu rozšířené reality v oblasti pojmové i obsahové a snaží se především vymezit její funkční specifika a možnosti využití z hlediska didaktiky. Rozšířená realita je pojímána jako technologicko-percepční koncept. Studie stanovuje strukturu percepčních, technologických a rezultátových hledisek, která odrážejí významné parametry rozšířené reality pro dané oblasti. Studie dále zkoumá didaktická specifika rozšířené reality, definuje hlavní možné didaktické záměry pro její využití a vytváří strukturu systémů rozšířené reality z hlediska organizace výuky. S podporou empirického šetření pak definuje didaktické vlastnosti a specifika rozšířené realityve vzdělávání. Svým pojetím představuje publikace komplexní studii nahlížející na rozšířenou realitu z různých pohledů a směrů ve vztahu ke vzdělávání, na jejímž základě je možné postavit další konkrétnější výzkumné záměry vztahujících s
Czech name
Rozšířená realita ve vzdělávání: Didaktická specifika rozšířené reality
Czech description
Publikace se zabývá zkoumáním fenoménu rozšířené reality v kontextu didaktických specifik. Studie předkládá analýzu rozšířené reality v oblasti pojmové i obsahové a snaží se především vymezit její funkční specifika a možnosti využití z hlediska didaktiky. Rozšířená realita je pojímána jako technologicko-percepční koncept. Studie stanovuje strukturu percepčních, technologických a rezultátových hledisek, která odrážejí významné parametry rozšířené reality pro dané oblasti. Studie dále zkoumá didaktická specifika rozšířené reality, definuje hlavní možné didaktické záměry pro její využití a vytváří strukturu systémů rozšířené reality z hlediska organizace výuky. S podporou empirického šetření pak definuje didaktické vlastnosti a specifika rozšířené realityve vzdělávání. Svým pojetím představuje publikace komplexní studii nahlížející na rozšířenou realitu z různých pohledů a směrů ve vztahu ke vzdělávání, na jejímž základě je možné postavit další konkrétnější výzkumné záměry vztahujících s
Classification
Type
B - Specialist book
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2015
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
ISBN
978-80-7290-829-5
Number of pages
124
Publisher name
Univerzita Karlova v Praze - Pedagogická fakulta
Place of publication
Praha
UT code for WoS book
—