Comparative Education : Changes and Challenges
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F15%3A10320797" target="_blank" >RIV/00216208:11410/15:10320797 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Srovnávací pedagogika: Proměny a výzvy
Original language description
Kolektivní monografie pojednává o vývoji oboru srovnávací pedagogika a jeho metodologie. Ve své první části publikace přináší přehled vývoje srovnávací pedgaogiky jako globálního vědního oboru a také zhodnocení domácích prací z oboru a jeho metodologie.Druhá část publikace pak přináší srovnávací studie vybraných fenoménů vzdělávání. Konkrétně pojednává o kvalitě předškolního vzdělávání, kurikulu, procesech a výsledcích vyučování a učení v mezinárodní perspektivě, a také se věnuje kvalitě učitelů a podobě profesních standardů v zahraničí. Jednotlivé studie z druhé části pak přinášejí také četné metodologické inspirace, například upozorňují na využití video-studií v mezinárodní komparaci či poukazují na možnosti zpracování mezinárodních indikátorů kvality.
Czech name
Srovnávací pedagogika: Proměny a výzvy
Czech description
Kolektivní monografie pojednává o vývoji oboru srovnávací pedagogika a jeho metodologie. Ve své první části publikace přináší přehled vývoje srovnávací pedgaogiky jako globálního vědního oboru a také zhodnocení domácích prací z oboru a jeho metodologie.Druhá část publikace pak přináší srovnávací studie vybraných fenoménů vzdělávání. Konkrétně pojednává o kvalitě předškolního vzdělávání, kurikulu, procesech a výsledcích vyučování a učení v mezinárodní perspektivě, a také se věnuje kvalitě učitelů a podobě profesních standardů v zahraničí. Jednotlivé studie z druhé části pak přinášejí také četné metodologické inspirace, například upozorňují na využití video-studií v mezinárodní komparaci či poukazují na možnosti zpracování mezinárodních indikátorů kvality.
Classification
Type
B - Specialist book
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
Result was created during the realization of more than one project. More information in the Projects tab.
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2015
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
ISBN
978-80-7290-860-8
Number of pages
186
Publisher name
Univerzita Karlova v Praze - Pedagogická fakulta
Place of publication
Praha
UT code for WoS book
—