All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

POWER OF ANTIBIOTICS - PROJECT FOR LOWER SECONDARY SCHOOL

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F16%3A10330714" target="_blank" >RIV/00216208:11410/16:10330714 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    SÍLA ANTIBIOTIK - BADATELSKY ORIENTOVANÁ ÚLOHA PRO 2. STUPEŇ ZŠ

  • Original language description

    Učební úloha "Síla antibiotik" je založena na využití diskové difuzní metody ve školních podmínkách. Při této metodě jsou nejprve agarové půdy naočkovány bakteriemi a poté jsou na ně položeny antibiotické disky. Druhý den, po proběhlé inkubaci, jsou kolem antibiotických disků viditelné inhibiční zóny. Celá aktivita trvá 4 týdny (1 hodinu týdně). Studenti pracují ve skupinách po pěti a každý student má určitou roli. Nejprve jsou poučeni o bezpečnosti práce. Jejich činnost se skládá z několika kroků: izolace bakterií z okolního prostředí (např. prstů studenta), testování citlivosti bakterií na antibiotika, vyhodnocení pokusu a prezentace výsledků. Úloha byla úspěšně vyzkoušena ve vybrané třídě základní školy.

  • Czech name

    SÍLA ANTIBIOTIK - BADATELSKY ORIENTOVANÁ ÚLOHA PRO 2. STUPEŇ ZŠ

  • Czech description

    Učební úloha "Síla antibiotik" je založena na využití diskové difuzní metody ve školních podmínkách. Při této metodě jsou nejprve agarové půdy naočkovány bakteriemi a poté jsou na ně položeny antibiotické disky. Druhý den, po proběhlé inkubaci, jsou kolem antibiotických disků viditelné inhibiční zóny. Celá aktivita trvá 4 týdny (1 hodinu týdně). Studenti pracují ve skupinách po pěti a každý student má určitou roli. Nejprve jsou poučeni o bezpečnosti práce. Jejich činnost se skládá z několika kroků: izolace bakterií z okolního prostředí (např. prstů studenta), testování citlivosti bakterií na antibiotika, vyhodnocení pokusu a prezentace výsledků. Úloha byla úspěšně vyzkoušena ve vybrané třídě základní školy.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2016

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    PROJEKTOVE VYUCOVANI V PRIRODNICH PREDMETECH

  • ISBN

    978-80-7290-864-6

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    7

  • Pages from-to

    125-131

  • Publisher name

    Univerzita Karlova v Praze, Pedagogická fakulta

  • Place of publication

    Praha

  • Event location

    Praha

  • Event date

    Oct 29, 2015

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article

    000375780600019