Current curriculum of primary school in pupil's portfolios
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F16%3A10331651" target="_blank" >RIV/00216208:11410/16:10331651 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Současné kurikulum primární školy v žákovských portfoliích
Original language description
V příspěvku je představeno současné kurikulum primární školy nahlížené prostřednictvím žákovských portfolií a jejich prezentací žáky pátého ročníku základní školy, která spolupracuje s Pedagogickou fakultou Univerzity Karlovy v Praze. Základními výzkumnými otázkami, na které jsou hledány odpovědi, jsou: Jaký je obraz kurikula primární školy v analyzovaných žákovských portfoliích a jejich prezentacích a jak koresponduje s akcenty kurikulární reformy v České republice? Jaké místo má žákovské portfolio v kurikulu primární školy a jaké jsou jeho možnosti? Obraz kurikula primární školy je utvořen na základě analýzy padesáti žákovských portfolií a jejich prezentací, rozhovorů se žáky a třídní učitelkou a pozorování ve výuce v letech 2013 až 2015. Závěry příspěvku směřují k postižení podmínek a souvislostí získaného obrazu kurikula primární školy a ke zpřesnění významu žákovského portfolia a práce s ním v kurikulu primární školy.
Czech name
Současné kurikulum primární školy v žákovských portfoliích
Czech description
V příspěvku je představeno současné kurikulum primární školy nahlížené prostřednictvím žákovských portfolií a jejich prezentací žáky pátého ročníku základní školy, která spolupracuje s Pedagogickou fakultou Univerzity Karlovy v Praze. Základními výzkumnými otázkami, na které jsou hledány odpovědi, jsou: Jaký je obraz kurikula primární školy v analyzovaných žákovských portfoliích a jejich prezentacích a jak koresponduje s akcenty kurikulární reformy v České republice? Jaké místo má žákovské portfolio v kurikulu primární školy a jaké jsou jeho možnosti? Obraz kurikula primární školy je utvořen na základě analýzy padesáti žákovských portfolií a jejich prezentací, rozhovorů se žáky a třídní učitelkou a pozorování ve výuce v letech 2013 až 2015. Závěry příspěvku směřují k postižení podmínek a souvislostí získaného obrazu kurikula primární školy a ke zpřesnění významu žákovského portfolia a práce s ním v kurikulu primární školy.
Classification
Type
C - Chapter in a specialist book
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2016
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Book/collection name
Premeny školského kurikula: (slovenská a česká skúsenosť)
ISBN
978-80-557-1092-1
Number of pages of the result
15
Pages from-to
158-172
Number of pages of the book
201
Publisher name
Belianum
Place of publication
Banská Bystrica
UT code for WoS chapter
—