All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Current curriculum of primary school in pupil's portfolios

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F16%3A10331651" target="_blank" >RIV/00216208:11410/16:10331651 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Současné kurikulum primární školy v žákovských portfoliích

  • Original language description

    V příspěvku je představeno současné kurikulum primární školy nahlížené prostřednictvím žákovských portfolií a jejich prezentací žáky pátého ročníku základní školy, která spolupracuje s Pedagogickou fakultou Univerzity Karlovy v Praze. Základními výzkumnými otázkami, na které jsou hledány odpovědi, jsou: Jaký je obraz kurikula primární školy v analyzovaných žákovských portfoliích a jejich prezentacích a jak koresponduje s akcenty kurikulární reformy v České republice? Jaké místo má žákovské portfolio v kurikulu primární školy a jaké jsou jeho možnosti? Obraz kurikula primární školy je utvořen na základě analýzy padesáti žákovských portfolií a jejich prezentací, rozhovorů se žáky a třídní učitelkou a pozorování ve výuce v letech 2013 až 2015. Závěry příspěvku směřují k postižení podmínek a souvislostí získaného obrazu kurikula primární školy a ke zpřesnění významu žákovského portfolia a práce s ním v kurikulu primární školy.

  • Czech name

    Současné kurikulum primární školy v žákovských portfoliích

  • Czech description

    V příspěvku je představeno současné kurikulum primární školy nahlížené prostřednictvím žákovských portfolií a jejich prezentací žáky pátého ročníku základní školy, která spolupracuje s Pedagogickou fakultou Univerzity Karlovy v Praze. Základními výzkumnými otázkami, na které jsou hledány odpovědi, jsou: Jaký je obraz kurikula primární školy v analyzovaných žákovských portfoliích a jejich prezentacích a jak koresponduje s akcenty kurikulární reformy v České republice? Jaké místo má žákovské portfolio v kurikulu primární školy a jaké jsou jeho možnosti? Obraz kurikula primární školy je utvořen na základě analýzy padesáti žákovských portfolií a jejich prezentací, rozhovorů se žáky a třídní učitelkou a pozorování ve výuce v letech 2013 až 2015. Závěry příspěvku směřují k postižení podmínek a souvislostí získaného obrazu kurikula primární školy a ke zpřesnění významu žákovského portfolia a práce s ním v kurikulu primární školy.

Classification

  • Type

    C - Chapter in a specialist book

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2016

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Book/collection name

    Premeny školského kurikula: (slovenská a česká skúsenosť)

  • ISBN

    978-80-557-1092-1

  • Number of pages of the result

    15

  • Pages from-to

    158-172

  • Number of pages of the book

    201

  • Publisher name

    Belianum

  • Place of publication

    Banská Bystrica

  • UT code for WoS chapter