The Continuity of Biological Curriculum on the Example of the Thematic Unit Plant Biology
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F18%3A00106401" target="_blank" >RIV/00216224:14410/18:00106401 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="http://pages.pedf.cuni.cz/kbes/files/2018/09/Trendy_2018_-sborn%C3%ADk_ke_zve%C5%99ejn%C4%9Bn%C3%AD.pdf" target="_blank" >http://pages.pedf.cuni.cz/kbes/files/2018/09/Trendy_2018_-sborn%C3%ADk_ke_zve%C5%99ejn%C4%9Bn%C3%AD.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Návaznost biologického učiva na příkladu tematického celku Biologie rostlin
Original language description
Budoucí učitelé se během svých příprav potýkají s otázkou, jak navázat na učivo na 1. stupně. Příspěvek předkládá výsledky pilotní studie rozpracování návaznosti biologického učiva prezentovaného žákům 2. stupně ZŠ v rámci vzdělávacího oboru Přírodopis na učivo vzdělávacího oboru Člověk a jeho svět. Jako modelové učivo pro rozpracování návaznosti bylo v pilotní studii zvoleno učivo tematického celku Biologie rostlin. Na základě analýzy kurikulárních dokumentů a vybraných učebnic přírodopisu bylo porovnáno učivo, očekávané výstupy a konkrétní pojmy prezentované v rámci Biologie rostlin v učebnicích pro 1. a 2. stupeň ZŠ.
Czech name
Návaznost biologického učiva na příkladu tematického celku Biologie rostlin
Czech description
Budoucí učitelé se během svých příprav potýkají s otázkou, jak navázat na učivo na 1. stupně. Příspěvek předkládá výsledky pilotní studie rozpracování návaznosti biologického učiva prezentovaného žákům 2. stupně ZŠ v rámci vzdělávacího oboru Přírodopis na učivo vzdělávacího oboru Člověk a jeho svět. Jako modelové učivo pro rozpracování návaznosti bylo v pilotní studii zvoleno učivo tematického celku Biologie rostlin. Na základě analýzy kurikulárních dokumentů a vybraných učebnic přírodopisu bylo porovnáno učivo, očekávané výstupy a konkrétní pojmy prezentované v rámci Biologie rostlin v učebnicích pro 1. a 2. stupeň ZŠ.
Classification
Type
O - Miscellaneous
CEP classification
—
OECD FORD branch
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2018
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů