All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

The Continuity of Biological Curriculum on the Example of the Thematic Unit Plant Biology

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F18%3A00106401" target="_blank" >RIV/00216224:14410/18:00106401 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="http://pages.pedf.cuni.cz/kbes/files/2018/09/Trendy_2018_-sborn%C3%ADk_ke_zve%C5%99ejn%C4%9Bn%C3%AD.pdf" target="_blank" >http://pages.pedf.cuni.cz/kbes/files/2018/09/Trendy_2018_-sborn%C3%ADk_ke_zve%C5%99ejn%C4%9Bn%C3%AD.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Návaznost biologického učiva na příkladu tematického celku Biologie rostlin

  • Original language description

    Budoucí učitelé se během svých příprav potýkají s otázkou, jak navázat na učivo na 1. stupně. Příspěvek předkládá výsledky pilotní studie rozpracování návaznosti biologického učiva prezentovaného žákům 2. stupně ZŠ v rámci vzdělávacího oboru Přírodopis na učivo vzdělávacího oboru Člověk a jeho svět. Jako modelové učivo pro rozpracování návaznosti bylo v pilotní studii zvoleno učivo tematického celku Biologie rostlin. Na základě analýzy kurikulárních dokumentů a vybraných učebnic přírodopisu bylo porovnáno učivo, očekávané výstupy a konkrétní pojmy prezentované v rámci Biologie rostlin v učebnicích pro 1. a 2. stupeň ZŠ.

  • Czech name

    Návaznost biologického učiva na příkladu tematického celku Biologie rostlin

  • Czech description

    Budoucí učitelé se během svých příprav potýkají s otázkou, jak navázat na učivo na 1. stupně. Příspěvek předkládá výsledky pilotní studie rozpracování návaznosti biologického učiva prezentovaného žákům 2. stupně ZŠ v rámci vzdělávacího oboru Přírodopis na učivo vzdělávacího oboru Člověk a jeho svět. Jako modelové učivo pro rozpracování návaznosti bylo v pilotní studii zvoleno učivo tematického celku Biologie rostlin. Na základě analýzy kurikulárních dokumentů a vybraných učebnic přírodopisu bylo porovnáno učivo, očekávané výstupy a konkrétní pojmy prezentované v rámci Biologie rostlin v učebnicích pro 1. a 2. stupeň ZŠ.

Classification

  • Type

    O - Miscellaneous

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2018

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů