All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Use of video in courses of didactics of biology at Faculty of Education, Charles University in Prague

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F16%3A10333712" target="_blank" >RIV/00216208:11410/16:10333712 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Využití videa při výuce didaktiky biologie na Pedagogické fakultě Univerzity Karlovy v Praze

  • Original language description

    Video je důležitým prostředkem při rozvíjení didaktických znalostí obsahu budoucího učitele a jeho schopností všímat si různých aspektů výuky. Všímání si je podmínkou toho, aby učitel mohl na vzniklé situace reagovat a adekvátně je řešit ve své budoucí praxi. Tyto dovednosti je potřeba rozvíjet i v pregraduálním vzdělávání učitelů biologie.

  • Czech name

    Využití videa při výuce didaktiky biologie na Pedagogické fakultě Univerzity Karlovy v Praze

  • Czech description

    Video je důležitým prostředkem při rozvíjení didaktických znalostí obsahu budoucího učitele a jeho schopností všímat si různých aspektů výuky. Všímání si je podmínkou toho, aby učitel mohl na vzniklé situace reagovat a adekvátně je řešit ve své budoucí praxi. Tyto dovednosti je potřeba rozvíjet i v pregraduálním vzdělávání učitelů biologie.

Classification

  • Type

    O - Miscellaneous

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2016

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů