The Great Regression? Transformations in Education : What politicians, experts and parents tell us
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F16%3A10334105" target="_blank" >RIV/00216208:11410/16:10334105 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Velká regrese? : Proměny vzdělávání mezi hlasy politiků, expertů a rodičů
Original language description
Kapitola se věnuje proměně školního vzdělávání v době neoliberální správy vzdělávání. Analyzuje erozi jednotné školy sociálního státu, přechod ke škole jako supermarketu a po jejím selhávání ke škole jako podniku. Rozebírá negativní úlohu různých typů expertů, kteří nahradili výzkumníky (vědce)
Czech name
Velká regrese? : Proměny vzdělávání mezi hlasy politiků, expertů a rodičů
Czech description
Kapitola se věnuje proměně školního vzdělávání v době neoliberální správy vzdělávání. Analyzuje erozi jednotné školy sociálního státu, přechod ke škole jako supermarketu a po jejím selhávání ke škole jako podniku. Rozebírá negativní úlohu různých typů expertů, kteří nahradili výzkumníky (vědce)
Classification
Type
C - Chapter in a specialist book
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2016
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Book/collection name
Vzdělání a dnešek. Pedagogické, filosofické, historické a sociální perspektivy.
ISBN
978-80-246-3558-3
Number of pages of the result
23
Pages from-to
179-201
Number of pages of the book
225
Publisher name
Karolinum
Place of publication
Praha
UT code for WoS chapter
—