All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Key competencies of educational managers

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F16%3A10334674" target="_blank" >RIV/00216208:11410/16:10334674 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Klíčové kompetence manažerů

  • Original language description

    Problematika rozvoje klíčových kompetencí je v České republice řešena primárně v souvislosti s kurikulární (školskou) reformou. Hodnocen je přitom rozvoj klíčových kompetencí u žáků příslušného stupně a typu formálního vzdělávání. Oproti této praxi se příspěvek zabývá problematikou klíčových kompetencí manažerů vzdělávání (zejména skupiny vedoucích pedagogických pracovníků). Činí tak v kontextu původní myšlenky klíčových kompetencí pro celoživotní učení a současně vzhledem k požadavkům na další profesní vzdělávání uvedené skupiny dospělých účastníků vzdělávání. Uvedena jsou také východiska rozvoje klíčových kompetencí manažerů vzdělávání v modelu řízení podle kompetencí (rozvoj vedoucí k osvojování, rozvoji a transformaci kompetencí zaměstnanců - přístup ke vzdělávání podle kompetencí).

  • Czech name

    Klíčové kompetence manažerů

  • Czech description

    Problematika rozvoje klíčových kompetencí je v České republice řešena primárně v souvislosti s kurikulární (školskou) reformou. Hodnocen je přitom rozvoj klíčových kompetencí u žáků příslušného stupně a typu formálního vzdělávání. Oproti této praxi se příspěvek zabývá problematikou klíčových kompetencí manažerů vzdělávání (zejména skupiny vedoucích pedagogických pracovníků). Činí tak v kontextu původní myšlenky klíčových kompetencí pro celoživotní učení a současně vzhledem k požadavkům na další profesní vzdělávání uvedené skupiny dospělých účastníků vzdělávání. Uvedena jsou také východiska rozvoje klíčových kompetencí manažerů vzdělávání v modelu řízení podle kompetencí (rozvoj vedoucí k osvojování, rozvoji a transformaci kompetencí zaměstnanců - přístup ke vzdělávání podle kompetencí).

Classification

  • Type

    C - Chapter in a specialist book

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2016

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Book/collection name

    Pokroky v hodnocení klíčových kompetencí

  • ISBN

    978-80-7464-866-3

  • Number of pages of the result

    11

  • Pages from-to

    94-104

  • Number of pages of the book

    127

  • Publisher name

    Ostravská univerzita, Pedagogická fakulta

  • Place of publication

    Ostrava

  • UT code for WoS chapter