Timbre and phonemic hearing of pre-school children with atypical speech development
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F16%3A10334678" target="_blank" >RIV/00216208:11410/16:10334678 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="http://docplayer.cz/26185802-Redakce-casopisu-e-pedagogium-predseda-redakcni-rady-prof-phdr-paeddr-martin-zilinek-ph-d.html" target="_blank" >http://docplayer.cz/26185802-Redakce-casopisu-e-pedagogium-predseda-redakcni-rady-prof-phdr-paeddr-martin-zilinek-ph-d.html</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Témbrový a fonematický sluch předškolních dětí s atypickým vývojem řeči
Original language description
Cílem příspěvku je informovat odbornou veřejnost o vývoji pohledu na témbrový a fonematický sluch z hlediska hudební psychologie, lingvistiky, logopedie a neurofyziologie. Čtenářům budou představeny metody a výsledky vlastního terénního základního výzkumu, který se zaměřil na hodnocení kvality témbrového a fonematického sluchu a sluchové pozornosti předškolních dětí s narušenou komunikační schopností a s odlišným mateřským jazykem. Výzkum je součástí projektu Hudba jako výrazný prostředek kultivace řeči předškolních dětí, podpořený GA UK č. 934213.
Czech name
Témbrový a fonematický sluch předškolních dětí s atypickým vývojem řeči
Czech description
Cílem příspěvku je informovat odbornou veřejnost o vývoji pohledu na témbrový a fonematický sluch z hlediska hudební psychologie, lingvistiky, logopedie a neurofyziologie. Čtenářům budou představeny metody a výsledky vlastního terénního základního výzkumu, který se zaměřil na hodnocení kvality témbrového a fonematického sluchu a sluchové pozornosti předškolních dětí s narušenou komunikační schopností a s odlišným mateřským jazykem. Výzkum je součástí projektu Hudba jako výrazný prostředek kultivace řeči předškolních dětí, podpořený GA UK č. 934213.
Classification
Type
J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2016
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
e-Pedagogium [print]
ISSN
1213-7758
e-ISSN
—
Volume of the periodical
Neuveden.
Issue of the periodical within the volume
1
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
14
Pages from-to
51-64
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—