Use of Melodrama in the education context.
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F16%3A10334693" target="_blank" >RIV/00216208:11410/16:10334693 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Možnosti aplikace melodramu v hudebně výchovném procesu.
Original language description
Příspěvek přináší pohled na český melodram z hlediska jeho didaktické aplikace. Tento specifický hudební žánr představuje atraktivní prostředek k porozumění hudbě, umožňuje reagovat na potřeby současného vzdělávání s důrazem na využití integrativních přístupů. Zasahuje především citovou sféru osobnosti, ale kromě toho nabízí uplatnění v rámci mezipředmětových vazeb. Soudobý melodram přirozeně disponuje současnými hudebněvýrazovými prostředky, jejichž pochopení usnadňuje a zpřístupňuje sepětí hudby a slova. Příspěvek nabízí příklady edukačního využití melodramu - jednotlivé činnosti jsou určeny pro různé věkové kategorie, přičemž se vzájemně propojují a poskytují žákovi prostor pro samostatné porozumění hudebnímu výrazivu.
Czech name
Možnosti aplikace melodramu v hudebně výchovném procesu.
Czech description
Příspěvek přináší pohled na český melodram z hlediska jeho didaktické aplikace. Tento specifický hudební žánr představuje atraktivní prostředek k porozumění hudbě, umožňuje reagovat na potřeby současného vzdělávání s důrazem na využití integrativních přístupů. Zasahuje především citovou sféru osobnosti, ale kromě toho nabízí uplatnění v rámci mezipředmětových vazeb. Soudobý melodram přirozeně disponuje současnými hudebněvýrazovými prostředky, jejichž pochopení usnadňuje a zpřístupňuje sepětí hudby a slova. Příspěvek nabízí příklady edukačního využití melodramu - jednotlivé činnosti jsou určeny pro různé věkové kategorie, přičemž se vzájemně propojují a poskytují žákovi prostor pro samostatné porozumění hudebnímu výrazivu.
Classification
Type
O - Miscellaneous
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2016
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů