All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Developement of syntax in written Czech at the pupils of upper primary school

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F17%3A10364009" target="_blank" >RIV/00216208:11410/17:10364009 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Vývoj syntaxe psané češtiny u žáků staršího školního věku

  • Original language description

    Článek se zabývá vývojem a charakteristikou syntaxe psané češtiny u žáků staršího školního věku na materiálu slohového útvaru vypravování. Na základě analýzy vybraných textových charakteristik dvou souborů textů (žáků (1) 6., 7. a 8. ročníku základní školy v obci, (2) žáků 6., 7. a 8. ročníku základní školy ve velkém městě) je popsán stav současné psané syntaxe u žáků staršího školního věku. Zmapování podoby psané syntaxe u žáků 6. až 8. tříd základní školy je jedním z partikulárních úkolů výzkumu &quot;Vývoj syntaxe psané češtiny u žáků staršího školního věku&quot;, který je podporován Grantovou agenturou Univerzity Karlovy.

  • Czech name

    Vývoj syntaxe psané češtiny u žáků staršího školního věku

  • Czech description

    Článek se zabývá vývojem a charakteristikou syntaxe psané češtiny u žáků staršího školního věku na materiálu slohového útvaru vypravování. Na základě analýzy vybraných textových charakteristik dvou souborů textů (žáků (1) 6., 7. a 8. ročníku základní školy v obci, (2) žáků 6., 7. a 8. ročníku základní školy ve velkém městě) je popsán stav současné psané syntaxe u žáků staršího školního věku. Zmapování podoby psané syntaxe u žáků 6. až 8. tříd základní školy je jedním z partikulárních úkolů výzkumu &quot;Vývoj syntaxe psané češtiny u žáků staršího školního věku&quot;, který je podporován Grantovou agenturou Univerzity Karlovy.

Classification

  • Type

    J<sub>ost</sub> - Miscellaneous article in a specialist periodical

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach<br>I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2017

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Name of the periodical

    Didaktické studie

  • ISSN

    1804-1221

  • e-ISSN

  • Volume of the periodical

    9

  • Issue of the periodical within the volume

    2

  • Country of publishing house

    CZ - CZECH REPUBLIC

  • Number of pages

    13

  • Pages from-to

    183-195

  • UT code for WoS article

  • EID of the result in the Scopus database