All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Key literacy skills of primary school pupils

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F18%3A10389524" target="_blank" >RIV/00216208:11410/18:10389524 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="http://pages.pedf.cuni.cz/konference-ctu/2018-2/" target="_blank" >http://pages.pedf.cuni.cz/konference-ctu/2018-2/</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Klíčové gramotnostní dovednosti u žáků základních škol

  • Original language description

    Představen byl projekt TAČR &quot;Klíčové gramotnostní dovednosti u žáků základních škol&quot;, jehož cílem je realizace standardizační studie, v rámci které budou vytvořeny normy diagnostických nástrojů gramotnostních dovedností s důrazem na porozumění čtenému. Nástroje vznikly v rámci projektu Porozumění čtenému - typický vývoj a jeho rizika, nyní budou standardizovány. Jsou potřebné v praxi, ve školách i školských poradenských zařízeních, uživateli výsledků budou školní a poradenští pracovníci, pracující se žáky s gramotnostními problémy, což je v době inkluzivního vzdělávání jedno z nejdůležitějších témat.

  • Czech name

    Klíčové gramotnostní dovednosti u žáků základních škol

  • Czech description

    Představen byl projekt TAČR &quot;Klíčové gramotnostní dovednosti u žáků základních škol&quot;, jehož cílem je realizace standardizační studie, v rámci které budou vytvořeny normy diagnostických nástrojů gramotnostních dovedností s důrazem na porozumění čtenému. Nástroje vznikly v rámci projektu Porozumění čtenému - typický vývoj a jeho rizika, nyní budou standardizovány. Jsou potřebné v praxi, ve školách i školských poradenských zařízeních, uživateli výsledků budou školní a poradenští pracovníci, pracující se žáky s gramotnostními problémy, což je v době inkluzivního vzdělávání jedno z nejdůležitějších témat.

Classification

  • Type

    O - Miscellaneous

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Result continuities

  • Project

    <a href="/en/project/TL01000365" target="_blank" >TL01000365: Key literacy skills for elementary school pupils - test diagnostic battery</a><br>

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2018

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů