All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Predictors of school success and failure in reading literacy of children in primary school. Summary Research Report

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68378025%3A_____%2F24%3A00602031" target="_blank" >RIV/68378025:_____/24:00602031 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Predikce školní ne/úspěšnosti v oblasti čtenářské gramotnosti žáků ZŠ. Souhrnná výzkumná zpráva projektu TL03000553

  • Original language description

    Jedná se o souhrnnou výzkumnou zprávu, která představuje hlavní zjištění z výzkumu čtenářské gramotnosti školáků v prvních dvou letech školní docházky a na druhém stupni ZŠ v průběhu let 2020 – 2023. Zpráva ukazuje charakteristiky, čtenářské dovednosti a čtení, zájmy, praktiky v kontextu jejich rodinné situace a čtenářského klimatu v rodině, souvislosti čtenářské gramotnosti s úspěšností ve vzdělávání a také seznamuje se screeningovým nástrojem Baterie prediktivních testů pro žáky na počátku školní docházky (BPT), která představuje standardizovaný nástroj k predikci školní ne/úspěšnosti v oblasti čtenářské gramotnosti žáků prvního stupně.

  • Czech name

    Predikce školní ne/úspěšnosti v oblasti čtenářské gramotnosti žáků ZŠ. Souhrnná výzkumná zpráva projektu TL03000553

  • Czech description

    Jedná se o souhrnnou výzkumnou zprávu, která představuje hlavní zjištění z výzkumu čtenářské gramotnosti školáků v prvních dvou letech školní docházky a na druhém stupni ZŠ v průběhu let 2020 – 2023. Zpráva ukazuje charakteristiky, čtenářské dovednosti a čtení, zájmy, praktiky v kontextu jejich rodinné situace a čtenářského klimatu v rodině, souvislosti čtenářské gramotnosti s úspěšností ve vzdělávání a také seznamuje se screeningovým nástrojem Baterie prediktivních testů pro žáky na počátku školní docházky (BPT), která představuje standardizovaný nástroj k predikci školní ne/úspěšnosti v oblasti čtenářské gramotnosti žáků prvního stupně.

Classification

  • Type

    V<sub>souhrn</sub> - Summary research report

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50401 - Sociology

Result continuities

  • Project

    <a href="/en/project/TL03000553" target="_blank" >TL03000553: Predictors of success and failure in reading literacy of children in primary school</a><br>

  • Continuities

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Others

  • Publication year

    2024

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Number of pages

    112

  • Place of publication

    Praha

  • Publisher/client name

    TA ČR

  • Version