Predictors of school success and failure in reading literacy of children in primary school. Summary Research Report
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68378025%3A_____%2F24%3A00602031" target="_blank" >RIV/68378025:_____/24:00602031 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Predikce školní ne/úspěšnosti v oblasti čtenářské gramotnosti žáků ZŠ. Souhrnná výzkumná zpráva projektu TL03000553
Original language description
Jedná se o souhrnnou výzkumnou zprávu, která představuje hlavní zjištění z výzkumu čtenářské gramotnosti školáků v prvních dvou letech školní docházky a na druhém stupni ZŠ v průběhu let 2020 – 2023. Zpráva ukazuje charakteristiky, čtenářské dovednosti a čtení, zájmy, praktiky v kontextu jejich rodinné situace a čtenářského klimatu v rodině, souvislosti čtenářské gramotnosti s úspěšností ve vzdělávání a také seznamuje se screeningovým nástrojem Baterie prediktivních testů pro žáky na počátku školní docházky (BPT), která představuje standardizovaný nástroj k predikci školní ne/úspěšnosti v oblasti čtenářské gramotnosti žáků prvního stupně.
Czech name
Predikce školní ne/úspěšnosti v oblasti čtenářské gramotnosti žáků ZŠ. Souhrnná výzkumná zpráva projektu TL03000553
Czech description
Jedná se o souhrnnou výzkumnou zprávu, která představuje hlavní zjištění z výzkumu čtenářské gramotnosti školáků v prvních dvou letech školní docházky a na druhém stupni ZŠ v průběhu let 2020 – 2023. Zpráva ukazuje charakteristiky, čtenářské dovednosti a čtení, zájmy, praktiky v kontextu jejich rodinné situace a čtenářského klimatu v rodině, souvislosti čtenářské gramotnosti s úspěšností ve vzdělávání a také seznamuje se screeningovým nástrojem Baterie prediktivních testů pro žáky na počátku školní docházky (BPT), která představuje standardizovaný nástroj k predikci školní ne/úspěšnosti v oblasti čtenářské gramotnosti žáků prvního stupně.
Classification
Type
V<sub>souhrn</sub> - Summary research report
CEP classification
—
OECD FORD branch
50401 - Sociology
Result continuities
Project
<a href="/en/project/TL03000553" target="_blank" >TL03000553: Predictors of success and failure in reading literacy of children in primary school</a><br>
Continuities
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Others
Publication year
2024
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Number of pages
112
Place of publication
Praha
Publisher/client name
TA ČR
Version
—