Support of Preliteracy, Prenumeracy and Didactics in Pre-school Education
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F19%3A10399246" target="_blank" >RIV/00216208:11410/19:10399246 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="https://verso.is.cuni.cz/pub/verso.fpl?fname=obd_publikace_handle&handle=KP377d2W1k" target="_blank" >https://verso.is.cuni.cz/pub/verso.fpl?fname=obd_publikace_handle&handle=KP377d2W1k</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Podpora pregramotností v předškolním vzdělávání
Original language description
Tento text pojednává o projektu Podpora pregramotností v předškolním vzdělávání s termínem realizace v období od 1. 1. 2017 do 31. 12. 2019. Text postupně stručně seznamuje s třemi vzdělávacími moduly, jejich hlavními tématy, aktivitami, s účastníky, harmonogramem a klíčovými aktivitami. Představuje současné dílčí výstupy i vzhledem k tomu, že projekt v době zpracování této zprávy nebyl ještě ukončen. Hlavním řešitelem je Pedagogická fakulta Univerzity Karlovy a partnery jsou čtyři vysoké školy a nestátní nezisková organizace (NNO) zaměřená na podporu inkluze dětí s odlišným mateřským jazykem META o.p.s. Cílem projektu je zvýšení kvality předškolního vzdělávání včetně usnadnění přechodu dětí z mateřské školy do základní školy. Prostřednictvím společenství praxe všech aktérů projekt rozvíjí profesní kompe-tence učitelů a budoucích učitelů v oblasti čtenářské, matematické pregramotností a didaktiky předškolního vzdělávání s akcentem na výměnu zkušeností, propojení teorie a praxe z hlediska specifi k předškolního vzdělávání v souladu s cíli RVP PV.
Czech name
Podpora pregramotností v předškolním vzdělávání
Czech description
Tento text pojednává o projektu Podpora pregramotností v předškolním vzdělávání s termínem realizace v období od 1. 1. 2017 do 31. 12. 2019. Text postupně stručně seznamuje s třemi vzdělávacími moduly, jejich hlavními tématy, aktivitami, s účastníky, harmonogramem a klíčovými aktivitami. Představuje současné dílčí výstupy i vzhledem k tomu, že projekt v době zpracování této zprávy nebyl ještě ukončen. Hlavním řešitelem je Pedagogická fakulta Univerzity Karlovy a partnery jsou čtyři vysoké školy a nestátní nezisková organizace (NNO) zaměřená na podporu inkluze dětí s odlišným mateřským jazykem META o.p.s. Cílem projektu je zvýšení kvality předškolního vzdělávání včetně usnadnění přechodu dětí z mateřské školy do základní školy. Prostřednictvím společenství praxe všech aktérů projekt rozvíjí profesní kompe-tence učitelů a budoucích učitelů v oblasti čtenářské, matematické pregramotností a didaktiky předškolního vzdělávání s akcentem na výměnu zkušeností, propojení teorie a praxe z hlediska specifi k předškolního vzdělávání v souladu s cíli RVP PV.
Classification
Type
J<sub>ost</sub> - Miscellaneous article in a specialist periodical
CEP classification
—
OECD FORD branch
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2019
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Gramotnost, pregramotnost a vzdělávání [online]
ISSN
2533-7890
e-ISSN
—
Volume of the periodical
3
Issue of the periodical within the volume
2
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
21
Pages from-to
167-187
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—