Early Readers at the Beginning of School Attendance Procedure for Searching Respondents : Procedure for Searching Respondents
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F19%3A10402723" target="_blank" >RIV/00216208:11410/19:10402723 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="https://verso.is.cuni.cz/pub/verso.fpl?fname=obd_publikace_handle&handle=oL~XAgQ1JG" target="_blank" >https://verso.is.cuni.cz/pub/verso.fpl?fname=obd_publikace_handle&handle=oL~XAgQ1JG</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Časní čtenáři na počátku školní docházky : Výběr respondentů pro výzkum časného čtenářství
Original language description
Tento článek tvoří úvodní část studie popisující výzkum časného čtenářství a jeho souvislosti s rozumovým nadáním. Cílem je popsat postup výběru respondentů. Těmi jsou časní čtenáři, tj. žáci prvního ročníku základní školy, kteří se před vstupem do školy naučili číst s porozuměním alespoň na úrovni slov nebo krátkých vět, a také jejich rodiče a učitelé. Respondenti byli vybíráni na úplném začátku školní docházky pomocí skupinové aktivity, která pomohla vyhledat potřebný počet dětí a jejich rodičů. Je naznačen i postup pro druhou část výzkumu, jenž v současné době probíhá.
Czech name
Časní čtenáři na počátku školní docházky : Výběr respondentů pro výzkum časného čtenářství
Czech description
Tento článek tvoří úvodní část studie popisující výzkum časného čtenářství a jeho souvislosti s rozumovým nadáním. Cílem je popsat postup výběru respondentů. Těmi jsou časní čtenáři, tj. žáci prvního ročníku základní školy, kteří se před vstupem do školy naučili číst s porozuměním alespoň na úrovni slov nebo krátkých vět, a také jejich rodiče a učitelé. Respondenti byli vybíráni na úplném začátku školní docházky pomocí skupinové aktivity, která pomohla vyhledat potřebný počet dětí a jejich rodičů. Je naznačen i postup pro druhou část výzkumu, jenž v současné době probíhá.
Classification
Type
J<sub>ost</sub> - Miscellaneous article in a specialist periodical
CEP classification
—
OECD FORD branch
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach<br>I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2019
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Gramotnost, pregramotnost a vzdělávání [online]
ISSN
2533-7890
e-ISSN
—
Volume of the periodical
3
Issue of the periodical within the volume
2
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
17
Pages from-to
73-89
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—