All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Early Readers at the Beginning of School Attendance Procedure for Searching Respondents : Procedure for Searching Respondents

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F19%3A10402723" target="_blank" >RIV/00216208:11410/19:10402723 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="https://verso.is.cuni.cz/pub/verso.fpl?fname=obd_publikace_handle&handle=oL~XAgQ1JG" target="_blank" >https://verso.is.cuni.cz/pub/verso.fpl?fname=obd_publikace_handle&handle=oL~XAgQ1JG</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Časní čtenáři na počátku školní docházky : Výběr respondentů pro výzkum časného čtenářství

  • Original language description

    Tento článek tvoří úvodní část studie popisující výzkum časného čtenářství a jeho souvislosti s rozumovým nadáním. Cílem je popsat postup výběru respondentů. Těmi jsou časní čtenáři, tj. žáci prvního ročníku základní školy, kteří se před vstupem do školy naučili číst s porozuměním alespoň na úrovni slov nebo krátkých vět, a také jejich rodiče a učitelé. Respondenti byli vybíráni na úplném začátku školní docházky pomocí skupinové aktivity, která pomohla vyhledat potřebný počet dětí a jejich rodičů. Je naznačen i postup pro druhou část výzkumu, jenž v současné době probíhá.

  • Czech name

    Časní čtenáři na počátku školní docházky : Výběr respondentů pro výzkum časného čtenářství

  • Czech description

    Tento článek tvoří úvodní část studie popisující výzkum časného čtenářství a jeho souvislosti s rozumovým nadáním. Cílem je popsat postup výběru respondentů. Těmi jsou časní čtenáři, tj. žáci prvního ročníku základní školy, kteří se před vstupem do školy naučili číst s porozuměním alespoň na úrovni slov nebo krátkých vět, a také jejich rodiče a učitelé. Respondenti byli vybíráni na úplném začátku školní docházky pomocí skupinové aktivity, která pomohla vyhledat potřebný počet dětí a jejich rodičů. Je naznačen i postup pro druhou část výzkumu, jenž v současné době probíhá.

Classification

  • Type

    J<sub>ost</sub> - Miscellaneous article in a specialist periodical

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach<br>I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2019

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Name of the periodical

    Gramotnost, pregramotnost a vzdělávání [online]

  • ISSN

    2533-7890

  • e-ISSN

  • Volume of the periodical

    3

  • Issue of the periodical within the volume

    2

  • Country of publishing house

    CZ - CZECH REPUBLIC

  • Number of pages

    17

  • Pages from-to

    73-89

  • UT code for WoS article

  • EID of the result in the Scopus database