All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Contemporary Art in Art Education Practice: Perfotmative Strategies II. - Sound Experiments, Part II

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F19%3A10420133" target="_blank" >RIV/00216208:11410/19:10420133 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="https://verso.is.cuni.cz/pub/verso.fpl?fname=obd_publikace_handle&handle=CfaWjltjt_" target="_blank" >https://verso.is.cuni.cz/pub/verso.fpl?fname=obd_publikace_handle&handle=CfaWjltjt_</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Současné umění ve výtvarné výchově prakticky:Performativní strategie II. - Zvukové experimenty II.díl

  • Original language description

    Článek je pokračováním metodicky propracované řady setkávání se současným výtvarným uměním v hodinách výtvarné výchovy. Autorka si v tomto dílu vybrala práci Dialtones: A Telesymphony amerického umělce, programátora a pedagoga Golana Levina. Jedná se o revoluční zvukovou performanci, představenou na festivalu nových médií Ars Electronica v rakouském Linci v roce 2001. Levin zde vychází z myšlenky, že mobilní telefon je umělecký výrazový prostředek, který všichni nosíme s sebou. Ukazuje, jak je možné tento nový výrazový prostředek využít k umělecké performanci se zapojením publika. Alternativní provedení toho zvukového experimentu v hodině výtvarné výchovy nabízí využití mobilního telefonu jako výrazového prostředku a povahou zadání také přesah do dalších předmětů - anglického jazyka a hudební výchovy.

  • Czech name

    Současné umění ve výtvarné výchově prakticky:Performativní strategie II. - Zvukové experimenty II.díl

  • Czech description

    Článek je pokračováním metodicky propracované řady setkávání se současným výtvarným uměním v hodinách výtvarné výchovy. Autorka si v tomto dílu vybrala práci Dialtones: A Telesymphony amerického umělce, programátora a pedagoga Golana Levina. Jedná se o revoluční zvukovou performanci, představenou na festivalu nových médií Ars Electronica v rakouském Linci v roce 2001. Levin zde vychází z myšlenky, že mobilní telefon je umělecký výrazový prostředek, který všichni nosíme s sebou. Ukazuje, jak je možné tento nový výrazový prostředek využít k umělecké performanci se zapojením publika. Alternativní provedení toho zvukového experimentu v hodině výtvarné výchovy nabízí využití mobilního telefonu jako výrazového prostředku a povahou zadání také přesah do dalších předmětů - anglického jazyka a hudební výchovy.

Classification

  • Type

    J<sub>ost</sub> - Miscellaneous article in a specialist periodical

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2019

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Name of the periodical

    Výtvarná výchova

  • ISSN

    1210-3691

  • e-ISSN

  • Volume of the periodical

    59/2019

  • Issue of the periodical within the volume

    3-4/2019

  • Country of publishing house

    CZ - CZECH REPUBLIC

  • Number of pages

    5

  • Pages from-to

    74-78

  • UT code for WoS article

  • EID of the result in the Scopus database