Contemporary Art in Art Education Practice: Perfotmative Strategies II. - Sound Experiments, Part II
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F19%3A10420133" target="_blank" >RIV/00216208:11410/19:10420133 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="https://verso.is.cuni.cz/pub/verso.fpl?fname=obd_publikace_handle&handle=CfaWjltjt_" target="_blank" >https://verso.is.cuni.cz/pub/verso.fpl?fname=obd_publikace_handle&handle=CfaWjltjt_</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Současné umění ve výtvarné výchově prakticky:Performativní strategie II. - Zvukové experimenty II.díl
Original language description
Článek je pokračováním metodicky propracované řady setkávání se současným výtvarným uměním v hodinách výtvarné výchovy. Autorka si v tomto dílu vybrala práci Dialtones: A Telesymphony amerického umělce, programátora a pedagoga Golana Levina. Jedná se o revoluční zvukovou performanci, představenou na festivalu nových médií Ars Electronica v rakouském Linci v roce 2001. Levin zde vychází z myšlenky, že mobilní telefon je umělecký výrazový prostředek, který všichni nosíme s sebou. Ukazuje, jak je možné tento nový výrazový prostředek využít k umělecké performanci se zapojením publika. Alternativní provedení toho zvukového experimentu v hodině výtvarné výchovy nabízí využití mobilního telefonu jako výrazového prostředku a povahou zadání také přesah do dalších předmětů - anglického jazyka a hudební výchovy.
Czech name
Současné umění ve výtvarné výchově prakticky:Performativní strategie II. - Zvukové experimenty II.díl
Czech description
Článek je pokračováním metodicky propracované řady setkávání se současným výtvarným uměním v hodinách výtvarné výchovy. Autorka si v tomto dílu vybrala práci Dialtones: A Telesymphony amerického umělce, programátora a pedagoga Golana Levina. Jedná se o revoluční zvukovou performanci, představenou na festivalu nových médií Ars Electronica v rakouském Linci v roce 2001. Levin zde vychází z myšlenky, že mobilní telefon je umělecký výrazový prostředek, který všichni nosíme s sebou. Ukazuje, jak je možné tento nový výrazový prostředek využít k umělecké performanci se zapojením publika. Alternativní provedení toho zvukového experimentu v hodině výtvarné výchovy nabízí využití mobilního telefonu jako výrazového prostředku a povahou zadání také přesah do dalších předmětů - anglického jazyka a hudební výchovy.
Classification
Type
J<sub>ost</sub> - Miscellaneous article in a specialist periodical
CEP classification
—
OECD FORD branch
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2019
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Výtvarná výchova
ISSN
1210-3691
e-ISSN
—
Volume of the periodical
59/2019
Issue of the periodical within the volume
3-4/2019
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
5
Pages from-to
74-78
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—