All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Inclusive approach of the teaching of string music instruments in the current primary arts school

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F20%3A10411967" target="_blank" >RIV/00216208:11410/20:10411967 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Inkluzivní uchopení výuky smyčcových hudebních nástrojů v současném základním uměleckém školství

  • Original language description

    Příspěvek si klade za cíl seznámit odbornou veřejnost se současnou situací na poli vzdělávání dětí se specifickými vzdělávacími potřebami v českém hudebním základním uměleckém školství. Zvolili jsme kvalitativní výzkumné metody. Data jsme získávali za pomoci rozhovorů, pozorování a analýzy kazuistik. Výstupy poukazují na jednoznačné benefity, které děti se specifickými vzdělávacími potřebami díky hudbě získávají. Nicméně náš výzkum označil také rezervy v přípravě pedagogů a potřebu modifikace učiva podle aktuálních potřeb žáka. Získané výsledky nabízejí podněty k širšímu otevření bran hudebního školství pro děti se specifickými vzdělávacími potřebami.

  • Czech name

    Inkluzivní uchopení výuky smyčcových hudebních nástrojů v současném základním uměleckém školství

  • Czech description

    Příspěvek si klade za cíl seznámit odbornou veřejnost se současnou situací na poli vzdělávání dětí se specifickými vzdělávacími potřebami v českém hudebním základním uměleckém školství. Zvolili jsme kvalitativní výzkumné metody. Data jsme získávali za pomoci rozhovorů, pozorování a analýzy kazuistik. Výstupy poukazují na jednoznačné benefity, které děti se specifickými vzdělávacími potřebami díky hudbě získávají. Nicméně náš výzkum označil také rezervy v přípravě pedagogů a potřebu modifikace učiva podle aktuálních potřeb žáka. Získané výsledky nabízejí podněty k širšímu otevření bran hudebního školství pro děti se specifickými vzdělávacími potřebami.

Classification

  • Type

    O - Miscellaneous

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2020

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů