Diagnostic tools for creating optimal conditions for the development of residual vision and touch of children with visual impairments as part of support measures in an inclusive education environment
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F20%3A10416026" target="_blank" >RIV/00216208:11410/20:10416026 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Diagnostické nástroje pro vytvoření optimálních podmínek rozvoje zbytků zraku a hmatu dětí se zrakovým znevýhodněním v rámci podpůrných opatření v prostředí inkluzivního vzdělávání
Original language description
Článek předkládá problematiku diagnostiky zrakového a hmatového dětí se zrakovým postižením. Představuje dva diagnostické materiály v podobě testu In-sight a Tactual profile. Text na základě rešerše odborné literatury představuje možné diagnostické materiály pro tuto skupinu studentů. Jednotlivé kategorie obou testů poskytují možnost stanovení podpůrných opatření a dále jejich použití jako materiálů při rozvoji zrakového a hmatového vnímání.
Czech name
Diagnostické nástroje pro vytvoření optimálních podmínek rozvoje zbytků zraku a hmatu dětí se zrakovým znevýhodněním v rámci podpůrných opatření v prostředí inkluzivního vzdělávání
Czech description
Článek předkládá problematiku diagnostiky zrakového a hmatového dětí se zrakovým postižením. Představuje dva diagnostické materiály v podobě testu In-sight a Tactual profile. Text na základě rešerše odborné literatury představuje možné diagnostické materiály pro tuto skupinu studentů. Jednotlivé kategorie obou testů poskytují možnost stanovení podpůrných opatření a dále jejich použití jako materiálů při rozvoji zrakového a hmatového vnímání.
Classification
Type
C - Chapter in a specialist book
CEP classification
—
OECD FORD branch
50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2020
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Book/collection name
Existence a koexistence ve filosofické, speciálněpedagogické a psychologické reflexi : Inkluzivní škola
ISBN
978-80-7603-154-8
Number of pages of the result
9
Pages from-to
449-457
Number of pages of the book
534
Publisher name
Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta
Place of publication
Praha
UT code for WoS chapter
—