All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Diagnostic tools for creating optimal conditions for the development of residual vision and touch of children with visual impairments as part of support measures in an inclusive education environment

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F20%3A10416026" target="_blank" >RIV/00216208:11410/20:10416026 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Diagnostické nástroje pro vytvoření optimálních podmínek rozvoje zbytků zraku a hmatu dětí se zrakovým znevýhodněním v rámci podpůrných opatření v prostředí inkluzivního vzdělávání

  • Original language description

    Článek předkládá problematiku diagnostiky zrakového a hmatového dětí se zrakovým postižením. Představuje dva diagnostické materiály v podobě testu In-sight a Tactual profile. Text na základě rešerše odborné literatury představuje možné diagnostické materiály pro tuto skupinu studentů. Jednotlivé kategorie obou testů poskytují možnost stanovení podpůrných opatření a dále jejich použití jako materiálů při rozvoji zrakového a hmatového vnímání.

  • Czech name

    Diagnostické nástroje pro vytvoření optimálních podmínek rozvoje zbytků zraku a hmatu dětí se zrakovým znevýhodněním v rámci podpůrných opatření v prostředí inkluzivního vzdělávání

  • Czech description

    Článek předkládá problematiku diagnostiky zrakového a hmatového dětí se zrakovým postižením. Představuje dva diagnostické materiály v podobě testu In-sight a Tactual profile. Text na základě rešerše odborné literatury představuje možné diagnostické materiály pro tuto skupinu studentů. Jednotlivé kategorie obou testů poskytují možnost stanovení podpůrných opatření a dále jejich použití jako materiálů při rozvoji zrakového a hmatového vnímání.

Classification

  • Type

    C - Chapter in a specialist book

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2020

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Book/collection name

    Existence a koexistence ve filosofické, speciálněpedagogické a psychologické reflexi : Inkluzivní škola

  • ISBN

    978-80-7603-154-8

  • Number of pages of the result

    9

  • Pages from-to

    449-457

  • Number of pages of the book

    534

  • Publisher name

    Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta

  • Place of publication

    Praha

  • UT code for WoS chapter