Test Tactual Profile as a diagnostic tool for evaluation of tactile perception skills in education of pupils with visual impairment
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F19%3A10409976" target="_blank" >RIV/00216208:11410/19:10409976 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="https://verso.is.cuni.cz/pub/verso.fpl?fname=obd_publikace_handle&handle=o0N1_L_KUb" target="_blank" >https://verso.is.cuni.cz/pub/verso.fpl?fname=obd_publikace_handle&handle=o0N1_L_KUb</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Test Tactual Profile jako diagnostický nástroj pro hodnocení schopností hmatového vnímání při vzdělávání žáků se zrakovým postižením
Original language description
Článek předkládá problematiku diagnostiky hmatového vnímání dětí se zrakovým postižením. Představuje diagnostický materiál v podobě testu Tactual Profile. Test reflektuje výsledky testování hmatového vnímání žáků se zrakovým postižením. Výsledky šetření nabízejí možnost využití testu Tactual Profile jako jednoho z možných diagnostických materiálů pro tuto věkovou skupinu. Prokázalo se, že jednotlivé kategorie testu napomáhají v určování podpůrných opatření. Test je také vhodným materiálem při rozvoji hmatového vnímání.
Czech name
Test Tactual Profile jako diagnostický nástroj pro hodnocení schopností hmatového vnímání při vzdělávání žáků se zrakovým postižením
Czech description
Článek předkládá problematiku diagnostiky hmatového vnímání dětí se zrakovým postižením. Představuje diagnostický materiál v podobě testu Tactual Profile. Test reflektuje výsledky testování hmatového vnímání žáků se zrakovým postižením. Výsledky šetření nabízejí možnost využití testu Tactual Profile jako jednoho z možných diagnostických materiálů pro tuto věkovou skupinu. Prokázalo se, že jednotlivé kategorie testu napomáhají v určování podpůrných opatření. Test je také vhodným materiálem při rozvoji hmatového vnímání.
Classification
Type
J<sub>ost</sub> - Miscellaneous article in a specialist periodical
CEP classification
—
OECD FORD branch
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2019
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Speciální pedagogika
ISSN
1211-2720
e-ISSN
—
Volume of the periodical
29
Issue of the periodical within the volume
3
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
15
Pages from-to
205-219
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—