All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

IN-Sight test as a diagnostic material for the functional visual assessment in education of students with visual impairment

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F19%3A10405330" target="_blank" >RIV/00216208:11410/19:10405330 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="https://verso.is.cuni.cz/pub/verso.fpl?fname=obd_publikace_handle&handle=9EFiweHU94" target="_blank" >https://verso.is.cuni.cz/pub/verso.fpl?fname=obd_publikace_handle&handle=9EFiweHU94</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Test In-Sight kjako diagnostický materiál při posuzování funkčních možností zrakové percepce ve vzdělávání žáků se zrakovým postižením

  • Original language description

    Článek předkládá problematiku diagnostiky funkčních možností zrakového vnímání dětí se zrakovým postižením v souvislosti se vzděláváním. Představuje diagnostický materiál v podobě testu In-Sight. Text refl ektuje výsledky testování zrakové percepce žáků se zrakovým postižením v jednotlivých věkových kategoriích. Výsledky šetření nabízejí možnost využití testu In-Sight jako jednoho z diagnostických materiálů pro tuto skupinu žáků. Dílčí subtesty pak poskytují námět pro sestavení reedukační baterie využívané při tréninku zrakové percepce a dále pak použití jako podpůrného materiálu při rozvoji zrakového vnímání.

  • Czech name

    Test In-Sight kjako diagnostický materiál při posuzování funkčních možností zrakové percepce ve vzdělávání žáků se zrakovým postižením

  • Czech description

    Článek předkládá problematiku diagnostiky funkčních možností zrakového vnímání dětí se zrakovým postižením v souvislosti se vzděláváním. Představuje diagnostický materiál v podobě testu In-Sight. Text refl ektuje výsledky testování zrakové percepce žáků se zrakovým postižením v jednotlivých věkových kategoriích. Výsledky šetření nabízejí možnost využití testu In-Sight jako jednoho z diagnostických materiálů pro tuto skupinu žáků. Dílčí subtesty pak poskytují námět pro sestavení reedukační baterie využívané při tréninku zrakové percepce a dále pak použití jako podpůrného materiálu při rozvoji zrakového vnímání.

Classification

  • Type

    J<sub>ost</sub> - Miscellaneous article in a specialist periodical

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2019

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Name of the periodical

    Speciální pedagogika

  • ISSN

    1211-2720

  • e-ISSN

  • Volume of the periodical

    2019

  • Issue of the periodical within the volume

    1

  • Country of publishing house

    CZ - CZECH REPUBLIC

  • Number of pages

    12

  • Pages from-to

    29-40

  • UT code for WoS article

  • EID of the result in the Scopus database