IN-Sight test as a diagnostic material for the functional visual assessment in education of students with visual impairment
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F19%3A10405330" target="_blank" >RIV/00216208:11410/19:10405330 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="https://verso.is.cuni.cz/pub/verso.fpl?fname=obd_publikace_handle&handle=9EFiweHU94" target="_blank" >https://verso.is.cuni.cz/pub/verso.fpl?fname=obd_publikace_handle&handle=9EFiweHU94</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Test In-Sight kjako diagnostický materiál při posuzování funkčních možností zrakové percepce ve vzdělávání žáků se zrakovým postižením
Original language description
Článek předkládá problematiku diagnostiky funkčních možností zrakového vnímání dětí se zrakovým postižením v souvislosti se vzděláváním. Představuje diagnostický materiál v podobě testu In-Sight. Text refl ektuje výsledky testování zrakové percepce žáků se zrakovým postižením v jednotlivých věkových kategoriích. Výsledky šetření nabízejí možnost využití testu In-Sight jako jednoho z diagnostických materiálů pro tuto skupinu žáků. Dílčí subtesty pak poskytují námět pro sestavení reedukační baterie využívané při tréninku zrakové percepce a dále pak použití jako podpůrného materiálu při rozvoji zrakového vnímání.
Czech name
Test In-Sight kjako diagnostický materiál při posuzování funkčních možností zrakové percepce ve vzdělávání žáků se zrakovým postižením
Czech description
Článek předkládá problematiku diagnostiky funkčních možností zrakového vnímání dětí se zrakovým postižením v souvislosti se vzděláváním. Představuje diagnostický materiál v podobě testu In-Sight. Text refl ektuje výsledky testování zrakové percepce žáků se zrakovým postižením v jednotlivých věkových kategoriích. Výsledky šetření nabízejí možnost využití testu In-Sight jako jednoho z diagnostických materiálů pro tuto skupinu žáků. Dílčí subtesty pak poskytují námět pro sestavení reedukační baterie využívané při tréninku zrakové percepce a dále pak použití jako podpůrného materiálu při rozvoji zrakového vnímání.
Classification
Type
J<sub>ost</sub> - Miscellaneous article in a specialist periodical
CEP classification
—
OECD FORD branch
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2019
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Speciální pedagogika
ISSN
1211-2720
e-ISSN
—
Volume of the periodical
2019
Issue of the periodical within the volume
1
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
12
Pages from-to
29-40
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—