All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Supervision of teaching staff from the point of view of supervisors

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F20%3A10420609" target="_blank" >RIV/00216208:11410/20:10420609 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="https://verso.is.cuni.cz/pub/verso.fpl?fname=obd_publikace_handle&handle=h8liB.VLK9" target="_blank" >https://verso.is.cuni.cz/pub/verso.fpl?fname=obd_publikace_handle&handle=h8liB.VLK9</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Supervize učitelských sborů pohledem supervizorů

  • Original language description

    Supervize je pojem, který se v posledních letech ve školním prostředí objevuje čím dál častěji. Minimálně se s ním školy setkávají v tzv. šablonách, jejichž prostřednictvím mohou žádat o finanční podporu pro jejich zavedení. Bohužel se ale stále nejedná o zcela známý a rozšířený pojem, u něhož by si vyučující byli jisti jeho významem a měli s ním dokonce profesní zkušenost. Supervize je modelem profesního sdílení, které slouží k profesnímu rozvoji. Provádí ji školený supervizor, který do školy přichází jako externista. Právě nutnost otevřít se &quot;cizinci&quot; může na některých školách být zdrojem nedůvěry a obav. Cílem tohoto článku je proto představit supervizi jako užitečný nástroj, a to právě z perspektivy samotných supervizorů, kteří do škol vstupují.

  • Czech name

    Supervize učitelských sborů pohledem supervizorů

  • Czech description

    Supervize je pojem, který se v posledních letech ve školním prostředí objevuje čím dál častěji. Minimálně se s ním školy setkávají v tzv. šablonách, jejichž prostřednictvím mohou žádat o finanční podporu pro jejich zavedení. Bohužel se ale stále nejedná o zcela známý a rozšířený pojem, u něhož by si vyučující byli jisti jeho významem a měli s ním dokonce profesní zkušenost. Supervize je modelem profesního sdílení, které slouží k profesnímu rozvoji. Provádí ji školený supervizor, který do školy přichází jako externista. Právě nutnost otevřít se &quot;cizinci&quot; může na některých školách být zdrojem nedůvěry a obav. Cílem tohoto článku je proto představit supervizi jako užitečný nástroj, a to právě z perspektivy samotných supervizorů, kteří do škol vstupují.

Classification

  • Type

    O - Miscellaneous

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Result continuities

  • Project

    <a href="/en/project/TL01000399" target="_blank" >TL01000399: Supervision - Prevention of Teacher Burnout</a><br>

  • Continuities

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Others

  • Publication year

    2020

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů