All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Possibilities of using expressive therapies in the field of emotionality and emotions

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F21%3A10429259" target="_blank" >RIV/00216208:11410/21:10429259 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    slovinština

  • Original language name

    Možnosti využitia expresívnych terapií v oblasti emocionality a emócií

  • Original language description

    Príspevok sa zaoberá terapeutickým potenciálom a možnosťami využitia expresívnych terapií v oblasti emocionality a emócií. Definuje pojmy emocionalita a emócie, vývoj a socializácia emócií a emočné kompetencie. Záverečná časť je venovaná jednotlivým úrovniam práce s emóciami v rámci expresívnych terapií.

  • Czech name

  • Czech description

Classification

  • Type

    C - Chapter in a specialist book

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2021

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Book/collection name

    Emocionalita ve výchově prizmatem filosofické, psychologické a speciálněpedagogické reflexe. Inkluzivní škola

  • ISBN

    978-80-7603-242-2

  • Number of pages of the result

    12

  • Pages from-to

    335-346

  • Number of pages of the book

    383

  • Publisher name

    Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta

  • Place of publication

    Praha

  • UT code for WoS chapter