Use of the PBIS framework in support of children with challenging behavior at school
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F21%3A10431226" target="_blank" >RIV/00216208:11410/21:10431226 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Využití systému PBIS při podpoře dětí s náročným chováním ve škole
Original language description
Text příspěvku si klade za cíl představit probíhající projekt zabývající se způsoby podpory duševního zdraví dětí na základních školách. Na základě rešerše literatury a komunikace s českými i zahraničními odborníky se projekt zaměřuje na zajištění trauma respektujícího prostředí a celoškolní podporu chování, kterou v pilotních školách zajistí implementací adaptovaného systému PBIS. Systém PBIS a jeho vliv na duševní zdraví a chování žáků je představen v závěrečné části textu.
Czech name
Využití systému PBIS při podpoře dětí s náročným chováním ve škole
Czech description
Text příspěvku si klade za cíl představit probíhající projekt zabývající se způsoby podpory duševního zdraví dětí na základních školách. Na základě rešerše literatury a komunikace s českými i zahraničními odborníky se projekt zaměřuje na zajištění trauma respektujícího prostředí a celoškolní podporu chování, kterou v pilotních školách zajistí implementací adaptovaného systému PBIS. Systém PBIS a jeho vliv na duševní zdraví a chování žáků je představen v závěrečné části textu.
Classification
Type
C - Chapter in a specialist book
CEP classification
—
OECD FORD branch
50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2021
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Book/collection name
Emocionalita ve výchově prizmatem filosofické, psychologické a speciálněpedagogické reflexe
ISBN
978-80-7603-242-2
Number of pages of the result
8
Pages from-to
347-354
Number of pages of the book
383
Publisher name
Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta
Place of publication
Praha
UT code for WoS chapter
—