All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

The Role of the Teacher in the Context of School Success of a Pupil with ADHD - research studies

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F22%3A10432149" target="_blank" >RIV/00216208:11410/22:10432149 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="https://verso.is.cuni.cz/pub/verso.fpl?fname=obd_publikace_handle&handle=iKY83kJzh1" target="_blank" >https://verso.is.cuni.cz/pub/verso.fpl?fname=obd_publikace_handle&handle=iKY83kJzh1</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    ROLE UČITELE V KONTEXTU ŠKOLNÍ ÚSPĚŠNOSTI ŽÁKA S ADHD - VÝZKUMNÉ STUDIE

  • Original language description

    Příspěvek akcentuje klíčovou roli učitele v kontextu školní úspěšnosti žáka s ADHD, a to nejen z hlediska volby a implementace vhodných intervencí a efektivních strategií, ale i v souvislosti s poznatky a dovednostmi pedagoga vzdělávat tuto skupinu žáků. Pomocí analýz výzkumných šetření jsme zjišťovali, ve které oblasti ADHD vykazují učitelé nejnižší míru poznatků. To nám pomohlo identifikovat konkrétní témata dalšího vzdělávání pedagogů. Dále jsme se zaměřili na specifikaci vztahu mezi poznatky z problematiky ADHD a postoji učitele k problematice ADHD z pohledu zahraničních i českých odborníků.

  • Czech name

    ROLE UČITELE V KONTEXTU ŠKOLNÍ ÚSPĚŠNOSTI ŽÁKA S ADHD - VÝZKUMNÉ STUDIE

  • Czech description

    Příspěvek akcentuje klíčovou roli učitele v kontextu školní úspěšnosti žáka s ADHD, a to nejen z hlediska volby a implementace vhodných intervencí a efektivních strategií, ale i v souvislosti s poznatky a dovednostmi pedagoga vzdělávat tuto skupinu žáků. Pomocí analýz výzkumných šetření jsme zjišťovali, ve které oblasti ADHD vykazují učitelé nejnižší míru poznatků. To nám pomohlo identifikovat konkrétní témata dalšího vzdělávání pedagogů. Dále jsme se zaměřili na specifikaci vztahu mezi poznatky z problematiky ADHD a postoji učitele k problematice ADHD z pohledu zahraničních i českých odborníků.

Classification

  • Type

    J<sub>ost</sub> - Miscellaneous article in a specialist periodical

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2022

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Name of the periodical

    Štúdie zo špeciálnej pedagogiky

  • ISSN

    2585-7363

  • e-ISSN

  • Volume of the periodical

    11

  • Issue of the periodical within the volume

    1/2022

  • Country of publishing house

    SK - SLOVAKIA

  • Number of pages

    10

  • Pages from-to

    42-51

  • UT code for WoS article

  • EID of the result in the Scopus database