Education and Intervention of Pupils with severe and multiple handicaps on didactics aspects; Theory, Research and Practice
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F22%3A10449013" target="_blank" >RIV/00216208:11410/22:10449013 - isvavai.cz</a>
Alternative codes found
RIV/00216224:14410/22:00128208
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Edukace a intervence u žáků s těžkým a souběžným postižením více vadami se zřetelem na didaktické aspekty. Teorie, výzkum a praxe
Original language description
Monografie je zpracována z pohledu didaktiky, tedy vyučování uvedeného okruhu žáků se zřetelem na jejich vzdělávací potřeby. Jedná se o žáky s tělesným, mentálním postižením, žáky s poruchami autistického spektra a žáky s těžkým a souběžným postižením více vad. Předmětem monografie Edukace a intervence žáků s těžkým a souběžným postižením více vadami se zřetelem na didaktické aspekty. Teorie, výzkum a praxe je zpracování problematiky edukace intervence žáků s těžkým a souběžným postižením více vadami. Přístup ke zpracování zvoleného tématu je dán z pohledu didaktiky, tedy vyučování uvedeného okruhu žáků se zřetelem na jejich vzdělávací potřeby. Prezentovaná monografie je syntézou dosavadních výzkumných a teoretických prací za celou dobu působení autorek v regionálním i vysokém školství, současně však je také reflexí na změny společnosti u nás a na působení celosvětových trendů v oblasti výchovy a vzdělávání osob s těžkým a souběžným postižením více vadami.
Czech name
Edukace a intervence u žáků s těžkým a souběžným postižením více vadami se zřetelem na didaktické aspekty. Teorie, výzkum a praxe
Czech description
Monografie je zpracována z pohledu didaktiky, tedy vyučování uvedeného okruhu žáků se zřetelem na jejich vzdělávací potřeby. Jedná se o žáky s tělesným, mentálním postižením, žáky s poruchami autistického spektra a žáky s těžkým a souběžným postižením více vad. Předmětem monografie Edukace a intervence žáků s těžkým a souběžným postižením více vadami se zřetelem na didaktické aspekty. Teorie, výzkum a praxe je zpracování problematiky edukace intervence žáků s těžkým a souběžným postižením více vadami. Přístup ke zpracování zvoleného tématu je dán z pohledu didaktiky, tedy vyučování uvedeného okruhu žáků se zřetelem na jejich vzdělávací potřeby. Prezentovaná monografie je syntézou dosavadních výzkumných a teoretických prací za celou dobu působení autorek v regionálním i vysokém školství, současně však je také reflexí na změny společnosti u nás a na působení celosvětových trendů v oblasti výchovy a vzdělávání osob s těžkým a souběžným postižením více vadami.
Classification
Type
B - Specialist book
CEP classification
—
OECD FORD branch
50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2022
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
ISBN
978-80-7603-347-4
Number of pages
227
Publisher name
Univerzita Karlova: Pedagogická fakulta
Place of publication
Praha
UT code for WoS book
—