Principles of Creating Language and Reading Tasks for Mathematics Word Problems – Two Subjects, One Problem
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F22%3A10457037" target="_blank" >RIV/00216208:11410/22:10457037 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="https://verso.is.cuni.cz/pub/verso.fpl?fname=obd_publikace_handle&handle=JRfYjMr5fY" target="_blank" >https://verso.is.cuni.cz/pub/verso.fpl?fname=obd_publikace_handle&handle=JRfYjMr5fY</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
PRINCIPY TVORBY JAZYKOVÝCH A ČTENÁŘSKÝCH ÚKOLŮ K MATEMATICKÝM SLOVNÍM ÚLOHÁM - DVA PŘEDMĚTY, JEDEN PROBLÉM
Original language description
V současnosti probíhá na Pedagogické fakultě UK výzkum, který si klade za cíl inovovat přístup k výuce slovních úloh v matematice a propojováním jazykových, čtenářských a matematických strategií jednak zvýšit úspěšnost žáků v řešení slovních úloh, jednak zdokonalit jazykovou a čtenářskou gramotnost žáků. Příspěvek představí konkrétní principy tvorby jazykových a čtenářských úkolů k matematickým slovním úlohám a zároveň i ukázku takto pojatého integrovaného vyučování přímo z vyučovací hodiny.
Czech name
PRINCIPY TVORBY JAZYKOVÝCH A ČTENÁŘSKÝCH ÚKOLŮ K MATEMATICKÝM SLOVNÍM ÚLOHÁM - DVA PŘEDMĚTY, JEDEN PROBLÉM
Czech description
V současnosti probíhá na Pedagogické fakultě UK výzkum, který si klade za cíl inovovat přístup k výuce slovních úloh v matematice a propojováním jazykových, čtenářských a matematických strategií jednak zvýšit úspěšnost žáků v řešení slovních úloh, jednak zdokonalit jazykovou a čtenářskou gramotnost žáků. Příspěvek představí konkrétní principy tvorby jazykových a čtenářských úkolů k matematickým slovním úlohám a zároveň i ukázku takto pojatého integrovaného vyučování přímo z vyučovací hodiny.
Classification
Type
J<sub>ost</sub> - Miscellaneous article in a specialist periodical
CEP classification
—
OECD FORD branch
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Result continuities
Project
<a href="/en/project/TL03000469" target="_blank" >TL03000469: Support of the integration of mathematical, reading and language literacy in primary school pupils</a><br>
Continuities
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Others
Publication year
2022
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Didaktické studie
ISSN
1804-1221
e-ISSN
2571-0400
Volume of the periodical
14
Issue of the periodical within the volume
2
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
10
Pages from-to
121-130
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—